TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, December 13, 2011

ADUH TERINGAT PULAK AYAM GOLEK......

Bestnya dapat makan ayam golek

Ayam golek paling sedap yang pernah saya beli setakat hari ini Ayam Masywi, tempat jualannya di belakang Giant Batu Caves

Memang lembut isi ayam dan terasa rempah perapannya, cili sosnya memang sedap

Tempat lain ada juga yang sedap nantilah nak terjah...







Tak sanggup nak beratur minta tolong hubby je..

28 comments:

misya said...

sedapnya kalau dapat makan

AnneRaini said...

sy mkn ayam golek bulan pose je..bulan tak pose mcm tak berapa nak makan..hihihi

::FAIZ FARISH:: said...

nmpk menyelerakan. ok, lapar skang

Liza said...

salam Qhaifa...perggghhhhh cnfrm mengigau ni....hihihihi

Tihara said...

wahh sedap ni..my feveret ni..ratah je tak sempat nk makan dgn nasik kalo dpt ni :0

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedapnye..^^

syariza09 said...

blk giant batu caves? ok note. ujung mingu ni mau terjah

syariza09 said...
This comment has been removed by the author.
wan nurul hezrina said...

waaah sedaptuh..kat pjayanie ada pasr tani..nak g belilah ayam golek..hikhik..harga 18 hinggit

Kakzakie said...

Bila nampak ramai yg beratur nak membeli tahulah memang sedap kalau tak org tak nak beli...

eB ezrin said...

ms bln poser rajin layan kan? :)

nurbeena said...

Kalau rasa perapan rempah tu ke daging ayam makanya sedap lah tu. biasa kalo beli x sebest yg diharapkan...tawar jer kat dlm

mama tims said...

nampak mgiurkan la..trus jd lapar..

norhidana said...

sedapnyer kak... dulu masa pas pantang kebetulan bulan pose, ada org jual ayam golek sedap giles... tp time pose je dia jual heheheh...

Mimy Hamid said...

yer sy tau ayam golek masywi ni..femes...sbb sy orang dia area sini jugak hehehe.,..kalau bulan pose sedappp

Mimy Hamid said...

yer sy tau ayam golek masywi ni..femes...sbb sy orang dia area sini jugak hehehe.,..kalau bulan pose sedappp

Qhaifa Nur said...

misya -

tu lah dok teringat ni...

AnneRaini -

sedap bulan posa je..kekadang makan ayam ni cepat muak..

FAIZ FARISH -

tengah lapar jugak ni...

Liza -

salam juga,

jangan ngigau dah, malu..malu

Qhaifa Nur said...

Tihara -

selalu ayam golek ni ratah je sedap..

LiLy @ MumMyQiStInA -

memang pun...

syariza09 -

pun terjah...

wan nurul hezrina -

makin mahal dah ayam golek ni, saiz besar tu juga..

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

selalu yang sedap ni memang ramai orang, nak beratur tu yang malas ni..

eB ezrin -

bulan posa semua teringin nak makan..

nurbeena -

betul ni, ayam sedap sangat..
konon2 ari tu minta resepi kat taukeh tu, hempes dia nak bagi, suka2..

Qhaifa Nur said...

mama tims -

hai lama tak nampak...
sedapppp...hu3

norhidana -

peniaga gitu yang kita dok tunggu2, kompom sedapnya...

Mimy Hamid -

sedapkan, femes betul ayam ni..

mamasuri said...

alamak..tetiba kita pun tingin nak makan ayam golek...uhuk2...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

woww betol ke sedap?? nak p cari kat situ laa..hehehe

Wani said...

sedapnya ayam golek lama dah x makan hihi

fieda said...

alamak lapor dah perut ni tgk ayam golek tu..

MamaEma said...

berapalah harga seekor ni..

bonda dadif aka akish said...

wahh ayam golek...kite teringin benor ayam golek nih time bualan pose....

mengancam ebtol nengok!

=)

mama iris said...

susah nak dpt ayam golek yg sedap....selalu jumpa mesti mcm overgrilled...isi ayam nya kering...

Cendana Kasih said...

akak suka makan ayam golek kat pantai dalam...nyum,nyum....