TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, November 21, 2011

Tamat Sudah Amzar Belajar Prasekolah 5 Tahun.....

Tamat sudah Amzar Prasekolah 5 tahun. Sabtu lepas telah diadakan konvo penyampaian sijil dan hadiah

Pagi tu tak sabar - sabar Amzar nak ke tadika, mana taknya banyak acara dan aktiviti yang telah dirancang oleh guru tadika ada nasyid, selingan persembahan dari pelajar, pakaian seragam dan yang paling Amzar tak sabar - sabar penyampaian hadiah periksa no. 2 beliau....







tunggu giliran untuk nasyid








hadiah periksa no. 2 Amzar (pelbagai peralatan sekolah ada didalamnya)




tahniah buat Amzar


Alhamdulillah saya sebagai ibu sangat berbesar hati dan gembira dengan pencapaian serta perkembangan Amzar di tadika ini.....

InsyaALLAH jika diizinkan rasanya tahun depan nak lagi hantar Amzar belajar di tadika ini lagi.....

Terima kasih yang tidak terhingga buat cikgu - cikgu disini....

23 comments:

mamashikin said...

alahai comelnya amzar..heheh dah tamat 5 thn yer, nti masuk tadika 6 thn pula..

Tina Othman said...

tahniah amzar

Kakzakie said...

Tahniah dari auntie sayang... cutenya. Tahun depan ada konvo lagi tau. Belajar rajin-rajin sayang...

mamyharraz said...

tahniah amzar :)

cute sgt posing pegang sijil tu :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

seronok je tgk budak kecik buat persembahan.. terhibur sgt

wahida said...

tahniah amzar...comel....

mmg sonok tgk anak2 buat persembahan...

Queen said...

alhamdulilah...

cemerlang sungguh pencapaian amzar... =)

miloais said...

tahniah amzar...
comel banget heols ngan songkok tu!

eB ezrin said...

wah tahniah, byk nmpknyer Eiffel tower tuh.. xoxo :)

Tihara said...

bijak amzar ni..Tahniah :)

MamaEma said...

Tahniah akak..bangga kan...

Qhaifa Nur said...

mamashikin -

ramai yg cakap mungkin masa pregnant dia, teringin nak gegirl, tak tahu lah...thn depan dah 6 thn...

Tina Othman -

mekasih...

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

tq, amzar ni lain cikit..bukannya apa rajin buat homework...

mammyharraz -

tq juga...

e!ya said...

tahniah amzar

Qhaifa Nur said...

C.M.A @ CikMoonAdnan -

memang terhibur...

wahida -

tq..betul 2 seronok anak2 kecil buat persembahan

Qhaifa Nur said...

Queen -

syukur, saya bangga..

miloais -

mekasih juga..cute cikit je

Qhaifa Nur said...

eB ezrin -

alhamdulillah...

Tihara -

mekasih juga..

Qhaifa Nur said...

MamaEma -

syukur, senyum cikit je..

e!ya -

tq...

KhaiRin said...

tahniah amzar!
comel la dia..mcm nk g bersanding hehehehe

munna said...

tahniah buat Amzar

MamaYatie said...

tahniah amzar!! pandainya dia...

Mama Gee said...

tahniah ya Amzar :)

Totie@Tomy said...

tahniah amzar..