TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, November 18, 2011

MASTIKA......Realiti Kehidupan



Suka tak baca MASTIKA ni, mesti ada yang belum pernah membaca betul kan..kan

Pada yang dah pernah membacanya ia buatkan kita merasa insaf seketika dengan paparan kisahnya, realiti dalam kehidupan masa kini

Yang pasti setiap bulan mesti beli.....

22 comments:

ct rahani said...

sy pun suka gak baca mastika.. majalah yg lain dr yg lain..

aimie amalina said...

lame bebeno dh x bce mastika
tapi mang suke baceee jugak
heeee

KhaiRin said...

dulu rajin baca sbb senang nk peroleh tp la ni...mmmm kalu sempat je

intanfirdaus247 said...

lama dah intan x baca majalah ni,,dulu boleh kata tiap2 bulan baca,,,:)

miloais said...

iols suka baca mastika yg dulu
banyak kisah dari luar negara
esp politik
sekarang - macam dah jadik cheapskate punya mag!

Liza said...

salam nur...hubby liza pun suka baca ni...

farhanna said...

saya x suka baca.. tp nk bc.. coz ada cite hantu dlm tu

liemaopurut a.k.a ana said...

suka gak baca. baanyak citer2 yang menginsafkan.tapi dah lama tak beli.

Qhaifa Nur said...

ct rahani -

betul, lain dr yg lain..

aimie amalina -

minat juga kirannya...

Qhaifa Nur said...

KhaiRin -

mesti habis macam goreng pisang panes..he..

intanfirdaus247 -

hubby akak yg rajin beli, tiap2 bulan..

Qhaifa Nur said...

miloais -

tak perasan pulak saya...

Liza -

samalah dgn hubby nur..

Qhaifa Nur said...

farhanna -

kalau citer hantu lagi seram...

liemaopurut a.k.a ana -

betul, melihat kisah mereka terdetik juga hati..

Wattie said...

Salam Ghaifa,
Zaman remaja dulu akak rajin juga melanggan mastika, sekarng ni tak lagi, mungkin boleh dimulakan balik

Hanis Azla said...

suka juga baca mastika ni.. mmg bermanfaat juga isinya.. tp tak pernah beli sendiri.. baca di rumah mertua saja..

Qhaifa Nur said...

Wattie -

salam,
dari remaja dah baca bestnya...

Hanis Azla -

seronok dalami kisah orang lain..

mama aini said...

suami mama ada koleksi mastika..bila dah banyak mama buang..sbb dah semak kan rumah !!!..he2x..memang byk kisah2 yg blh dijadikan panduan dr mastika tu..

Tihara said...

alaa..dah lama tak beli mastika..best gak baca majalah ni dulu :)

aimaniman said...

yuppp dulu2 akak bli gak, tapi la ni beli majalah pa ma... dah semakin meningkat usia dan semenjak ada anak akak lbih suka majalah pa ma ...

::FAIZ FARISH:: said...

aku suka baca Mastika

fieda said...

kita suka gak baca mastika dulu2 skrg dah lama tak baca..

nmpak nya saya dh jumpe lagi geng sebaya..seronok sgt jumpe geng sebaya ni..sbb kebanyakan rakan blogger masih muda..saya taun 77..saya masukkan blog ni dlm bloglist ye sbb sng nk terjah balik nanti...

http://mylovely-fieda.blogspot.com/

Naz / Nadz COSK said...

Di rumah Naz pun banyak majalah ni. Hubby mmg suka beli Mastika ni. Naz pun tukang baca laaa...heehe

norhidana said...

dana dulu pun suke beli mastika,tp skrg nih dh jarang2 skit dh kak, kadang2 je beli...
skrg nih suke beli keluarga ngn mingguan wanita