TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, November 17, 2011

Dapat Dah 100 Hinggit..... Terima Kasih

Nasib baik hubby kerja petang, kalau tidak semalam pasti terkejar sana sini saya dibuatnya 

Syukur, alhamdulillah & terima kasih buat PM kita di atas pemberian wang 100 hinggit, lega rasanya bolehlah tambah apa yang patut untuk perbelanjaan persekolahan anak bagi sessi 2012 

Semalam je saya dapat 200 hinggit untuk 2 orang anak tapi macam - macam yang dah di pesan beli itu ini




Yang pasti persiapan untuk anak ke sekolah akan dibuat dari sekarang supaya saya tidak kelam kabut seperti tahun sebelumnya... insyaAllah

29 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

linda anak baru nak masuk darjah satu.. bulan dua xsilap dptnya..kalau dpt skrg kan best, leh la beli bju skolahnya nnti..

Nur Raihana Abd Rahim said...

OH DAH DPT DAH EK?YG BANTUAN PERSEKOLAHAN 500 TU KENA G DAFTAR KAT LHDN DULU KAN BARU DAPAT

Zana Adieyza said...

persiapan awal lagi elok.. last minute takut sesak dgn orang kat shopping complex..

halila Ibrahim said...

Samala .. sekolah anak saya hari selasa .. tp siap dapat bil buku lagi .. haha .. x pa beli siap2 nanti senang sikit ...

atty's said...

kty pun dah pergi amik semalam

Mama Gee said...

alhamdulillah...ringan skit beban kan,,,

shahdiana said...

yana anak-anak kecik lagi...
yana ada TAG untuk satu contest...

http://sofiyahasya.blogspot.com/2011/11/contest-malu-tapi-mahu-by-eka-kaka.html

jom join

syariza09 said...

lega...rezeki utk ank2 juga

munna said...

alhamdulillah ... meringankan beban ibubapa...

Qhaifa Nur said...

Belinda Adzmi Ibu IIhamny -

besar dah anak, lambat dapat lambat habisnya...

Nur Raihana Abd Rahim -

alhamdulillah, bantuan 500 tak daftar lagi..rasanya borang lom kuar lagi kot, tak tahulah dapat tau x...

Qhaifa Nur said...

Zana Adieyza -

dah ada pengalaman...last minit barang tiada pulak..

halila ibrahim -

boleh buat budget..

Qhaifa Nur said...

atty's -

lega dah dapat..

Mama Gee -

alhamdulillah..

Qhaifa Nur said...

shahdiana -

tq sbb tag nama akak, eh..eh..rasa macam malu je nantilah cari foto dulu..

syariza09 -

rezeki anak2..

Qhaifa Nur said...

munna -

syukur..ringan cikit beban..

wahida said...

anak saya tahun depan masuk darjah satu...tapi dgr taklimat hari tu duit seratus tu dpt bulan satu nnt...adoi la...org bg je la duit tu skang, kalau bg duit budak dah masuk sekolah buat apa? bukan ke kerajaan bg duit tu utk kurangkan beban nak belanja persiapan sekolah anak2? tensen betul la..

eh, ter emo kat sini lak...

Qhaifa Nur said...

wahida -

patutlah dapat bln 2 sebab nama tiada dalam rekod, biasanya msk tahun 1 awal bln 12 baru nama anak kuar dpt gi slkh mana......

lambat cikit tak pa sure dapat punye..

miloais said...

sama jugak - iols pun semalam gi ambik...
since hb outstation - terkejar2 ke dua sekolah...

miloais said...

lagi sekali nak letak komen

iols tag uols ye…

http://miloaiskurangmanis.blogspot.com/2011/11/tag-dari-cik-anaa.html

::FAIZ FARISH:: said...

untungla dpt duit

KhaiRin said...

canteeeeekkkkk bla akk nk blanje sy kepsi ni? heheheheheh

::NureeN:: said...

ringan cikit kan :)

My SweetPea said...

bagusla....dapat membantu walau pun sedikit...

MamaEma said...

ana ema belum masuk tahun satu...

intan morsalin said...

rezeki ujung tahun..memang sgt2 diperlukan utk persediaan anak nak sekolah...tapi sya x dpt...huhuhu...anak bru tadika...

wan nurul hezrina said...

rasa ringan sikitkan kalau ada peruntukan untuk anak2 mcm nie=)kalau anak ramai taklah kusut nak carik kat mana duit wat sekolah

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

syukur alhamdulillah.. :) dapat meringankan sedikit beban kan..

ct rahani said...

Alhamdulillah.. x sabar nk tunggu anak sekolah jugak.. hiks..

aimie amalina said...

alhamdulillah :)
adik mimi pon baru dpt semalam
weeee

fieda said...

alhamdulillah..kita pun dapat jugak baru ni rm200..