TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, November 25, 2011

PAU OH PAU.....MOGA DIMURAHKAN REZKI UNTUKNYA



Banyaknya pau, yang pasti bukan saya beli tau dah rezeki buat kami

Bukannya apa belakang rumah saya ada jiran yang berniaga pau, jadi memang selalu dapat makan pau ni,  macam - macam perisa ada

Baru ni 2 hari berturut - turut saya bawa pau kat taska anak untuk disedekahkan pula di sana. 

Moga dimurahkan rezeki buat yang  memberi





1 beg plastik dapat pau

+


yang ni dah masuk dalam peti sejuk 

29 comments:

Teratak Hami said...

Pau, pau, pau .... jgn makan pau banyak2, nanti pipi pun kembong cam PAU !!!

mamyharraz said...

Alhamdulillah murah rezeki :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedapnye pau..
Alhamdulillah..murah rezeki..^^

e!ya said...

nak mengePAU...2-3biji PAU leh hehehee..rajin..semoga rezeki sentiasa dpermurahkan..;)

wahida said...

saya suka pau kacang merah!!
hehe...

lieyalatif said...

wah...rezeki tu...lagipun pau ni kalo tak abis leh simpan dlm peti ais...pastu nanti kukus balik...sedap balik rasenye...leh wat minum petang atau bekpes heehehehe

eB ezrin said...

nak PAu skit boley?
Salam Maal Hijrah :)

Qhaifa Nur said...

Teratak Hami -

kembung dan bulat macam pau hu3..

mammyharraz -

alhamdulillah...

LiLy @ MumMyQiStInA -

ada lagi dalam esbok, tak larat nak makan he..he.

Qhaifa Nur said...

e!ya -

ada lagi nak...

wahida -

suka kacang merah juga..

lieyalatif -

simpan dlm esbok, kuar & kukus balik, sedap tau..

Qhaifa Nur said...

eB ezrin -

meh datang cini..hu3
salam maal hijrah juga..

Kakzakie said...

Untungnya berjiran org business makanan - tempias mesti dapat. Banyak pulak dia bagi:)

CT NoArIzAh ArIs said...

Salam maal hijrah buat kamu... tulah rezeki anak namanya org sedekah kat kita kita sedekah lak kat org lain berpanjanganlah pahala yg kamu dan jiran tu dapat.

Kalau ada tetamu datang tetiba je dah save masa nak buat hidangan kan..kan..:)

lia said...

suka pau... kaya jer... yg lain x bley masuk ;p

sisdee said...

rezeki jgn ditolak :) i suka pau gak esp kacang merah :)

norhidana said...

rezeki jgn di tolak ek kak... dana paling suke pau inti kelapa... alahai sedapnyer...

munna said...

musim sejuk ni...dpt makan pau panas2 sedapnya

KhaiRin said...

byk nyer kak...pau inti kacang merah ada? kem lakt sini sket? hehehe

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

dari buang membazir baik sedekah...
kali ni paling banyak dapat

CT NoArizAh Aris -

salam maal hijrah jua..
moga rezeki berpanjangan hendaknya..

lia -

kaya je..nasib baik bole masuk

Qhaifa Nur said...

sisdee -

rezeki jangan ditolak..

norhidana -

makan panas2 sedap kan..

munna -

betul tu..

Qhaifa Nur said...

KhaiRin -

kali ni banyak dapat, semua ada...

ct rahani said...

sedapnya pau.. nak2 pau free.. ekekeke..

Tihara said...

saya dh lama tk makan kue pau..teringin laa rasa :)

azieazah said...

Kama tak makan pau. Nak buat sendiri tak reti.

Ada orang jual, tapi susah nak cari Pau inti Nyior!

Lain inti, kurang minat.

NOOR FATIN said...

edapnya pauuuuuuuuuu!! nyum3!

محمد رازيق said...

menarik pauni.. lama dah tak makan..

Papa Mifz said...

wah...murah sungguh rezeki yer...alhamdulillah...

Dalila Hamid said...

meriahnya kuih pau...

Zana Adieyza said...

Alhamdulillah, murah rezeki.. semoga jiran tu akan lebih maju dlm perniagaan..

saling berkongsi akan membuatkan rezeki makin bertambah.. insyaAllah..

Queen said...

sedap tu dapat makan panas2 petang2 hujan gini..heeee