TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, October 26, 2011

Menu Last Minit.....


Dari pagi tv asyik dok tayang rumah terbuka sempena deepavali.....ari ni kan deepavali, kalau tengok menu yang diberitahu, kita orang melayu boleh pergi tapi tak tergerak pulak hati ni nak pergi sana padahal rumah saya dengan batu caves ni dekat bebenor...

Dalam pada tu dok menung juga apalah yang nak dimasak sebab hubby kerja petang...buka peti ais nampak ada ayam so dapat idea....

>
>
>
>
>
>
>



ayam masak kicap



kobis + sotong

14 comments:

Wani said...

salam kak

terliur la tengok ayam masak kicap tu .. macam kaw-kaw tuuu ..hihi

liemaopurut a.k.a ana said...

suka ayam masak kicap......;p

rATu kEBaYA said...

ayam masak kicap.. mmg sedap.. tambah nasi panas.. mmg tak pandang kiri kanan lah..

Ibu Lala said...

Sedapnya. Rumh sy pun kt bt caves. Qhaifa batu caves kt mn?

Tihara said...

ayam masak kicap, 1 of my fav..best tu :)

Qhaifa Nur said...

Wani

salam juga..

mmg kaw2...rasanya bila cucuh cuka rasa lagi sedap..

Qhaifa Nur said...

liemaopurut a.k.a ana - menu last minit he...he..

raTu keBaYa - betul tu...

Ibu Lala - rumah kat bt caves juga, saya taman batu muda...

Qhaifa Nur said...

Tihara

my faveret juga..

Yana Shaiful said...

ayam masak kicap+nasi panas2..aduss..bertambah2 mkn nasi :=)

wan habibah said...

kobis sotong.. tak pernah nmpk

CA said...

Salam..

Menu simple lagi selera..masak pun cepat dan pantas..

Thanks singgah blog saya..muahhh!

wan nurul hezrina said...

simple tuhlah sedap=)

MamaEma said...

semalam masak simple2 saja

ct rahani said...

menu yg simple tp sedapkan kak.. semalam dapor sy bercuti.. ekeke..