TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, September 16, 2011

Tak Da Rezeki La...Lain Kali


Sana sini orang buat open house..tengok rakan - rakan blogger juga tak terkecuali dapat undangan

Tengok pulak hari ni cuaca mendung


Tu lah baru - baru ni saya dapat SMS dari kenalan lama yang dah 8 tahun tak jumpa, jemputan open house rumahnya pada 17/09/2011 di Sri Gombak

Dah la tu kat kawasan rumah saya pulak malam nanti UMNO Batu buat open house juga dengarnya besar besaran, tengok khemah yang telah dipasang mak oii takut.... 




Tup tup balik kerja petang semalam hubby kata kemas baju, jom kita balik rumah mak (mertua)

Dalam hati berkata tak dapat nak pergi pada agenda yang telah dirancang, nak buat macamana dah tak ada rezekilah tu...

Walaupun rumah mertua kat puchong nak patah balik ke sana aduhai malasnya...

2 comments:

Puan Ros @ Tadika Sinaran Intelek said...

Salam kenal nur.Trimasih sudi tengok blog tadika akak.Boleh juga jenguk dapur akak kat sinaranmenublogspot.Ni aka follow ya.

Qhaifa Nur said...

Puan Ros@Tadika Sinaran Intelek

Tq..nanti nur follow kat sanun pulak..