TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, September 15, 2011

Afnan & Aeish Kat Taska...


Alhamdulillah dan bersyukur kepadamu tuhan kerna mempermudahkan segala urusanku selama ini...

Bukannya apa saya ada hantar 2 orang anak (afnan / aeish ) kat taska berhampiran dengan kawasan rumah, alhamdulillah mereka berdua dijaga dengan baik

Afnan saya hantar semasa umurnya 4 bulan sehingga sekarang nak masuk 4 tahun manakala aeish dari umurnya 2 bulan sekarang 2 tahun.

Terima kasih untuk Cik Pah (pengasuh) anak umurpun dah masuk 60 thn...walaupun tegas tapi penyayang

Saya selalu pesan kat Cik Pah, kalau anak anak saya nakal atau buat perkara / cakap yang tak elok marahkan je, kalau nak rotan boleh tapi mesti dari pinggang ke bawah...(setakat hari ni rotan tak pernah lagi)..saya tak kisah untuk kebaikan anak-anak


Pagi - pagi hantar anak, mereka dah tahu tempat masing-masing, terus duduk atau baring...ala baiknya anak-anak mama (ialah dah bertahun duduk kat situ)


Mengantuk lah tu nak tidur...


Keadaan dalam taska


Cik Pah baju putih, muka tak nampak sebab malu bergambar...


Duduk elok- elok ya sayang...nanti petang mama ambil

Taska ni pilihan ke 2 saya, sebelum ni ada hantar anak kat taska ??????..2 bulan hantar afnan kat situ, pada tu umur afnan 4 bulan asyik menangis sesaja sampaikan bos taska hantar SMS minta saya dan hubby carikan ubat atau jumpa bomoh supaya afnan jangan nangis

Terkejut saya ada ke ubat...sampai sekarang saya masih simpan SMS mereka..

Semua itu saya jadikan kenangan untuk diri sendiri dan masih terpahat dalam sanubari saya

8 comments:

dwaty said...

hope budak2 yang dihantar kat taska afnan semuanya dijaga dengan baik......

dah follow...

Qhaifa Nur said...

dwaty

mudah-mudahan begitu hendaknya..

bbreena81 said...

salam perkenalan...alhamdullillah bukan senang nk cari pengasuh yg betul2 boleh jaga anak kita...

Qhaifa Nur said...

bbreena81

salam perkenalan juga..

mmg iye pun bukan senang nak cari yang baik, alhamdulillah lah buat saya setakat ari ini..

liemaopurut said...

lega hati nak tinggalkan anak kat pengasuh yang dah memang kite percayai kan. alhamdulillah la kalo dapat yang bole menjaga dan mengasuh anak kita macam anak diorg sendirik.

Run Away said...

semuga diaowg dijaga dgn baik.../salam kenal..;d

Qhaifa Nur said...

liemaopurut

mudah mudahan begitu hendaknya.....

Qhaifa Nur said...

Run Away

tq sbb singgah...