TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, September 14, 2011

Saya Akan Lebih Berhati-Hati lagi..


Petang semalam balik kerja dengan hubby naik motor

Selalunya saya akan pakai jaket tapi semalam tak pakai pulak

Masa berhenti kat lampu isyarat mata sempat lagi pandang kiri kanan, bukannya apa langkah berjaga-jaga gitu sebab saya bawa handbag

Masa nak naik bukit kat jalan karak tu ada seorang pakcik siap pesan dengan saya ' nak letak beg kat tengah (antara saya dan hubby) jangan letak macam tu (handbag kat bahu kiri) bahaya tu katanya'

3 kali juga pakcik tu pesan. Terkejut saya ingatkan tayar motor pancit ke atau ada masalah lain

So hubby pun cakap kita dengarlah pesan pakcik tu

Terima kasih kepada pakcik semalam, insyaallah saya akan lebih berhati-hati lagi

>
>
>
>
>
>



Masa ambil anak kat taska semalam juga saya dapat ini...nasi minyak..rezeki lah pulak

14 comments:

SYANI said...

Saya pun kalau naik motor, henbeg latak tengah2 pastu duk rapat2 ngan badan hubby. Kalau boleh tak nak bagi orang nampak ada handbag kat celah tu..

syariza09 said...

slalu pakai jaket jer, kalo x pakai mmg sy x pernah sangkut kt bahu, letak mcm pakcik tu suruh. takut la ngan org skrg ni

Qhaifa Nur said...

SYANI

kena berhati2 skrg takut..perkara yg boleh di elak kita elak..

Qhaifa Nur said...

syariza09

pakai jaket selamat sikit..yes kena berhati2 org skrg ni dah ganas..

NM02 said...

ishhh

lain kali jgn buat lagi

bahaya

Qhaifa Nur said...

NM02

tq..

Ijah EmoTemo said...

hee take care ye! :)

Teratak Hami said...

Mulia sungguh hati pakcik tu .... memang kena berhati2 skarang ni sbb ramai pencuri terdesak.

Qhaifa Nur said...

Ijah EmoTemo

tq..

Qhaifa Nur said...

Teratak Hami

tanda ingatan kat sapa2 jua...

ieda said...

salam kenal

x ramai org prihatin dlm dunia nie skrg nie :)

liemaopurut said...

hi...salam perkenalan. i dah follow u.
bukan naek moto ajer..naek kete pun kene hati2 skang....jenayah merata2..takut

Qhaifa Nur said...

ieda

mmg pun x ramai yg prihatin skrg ni..

Qhaifa Nur said...

liemaopurut

tq sbb follow

betul tu, apa2 pun dan dimana2 kena berhati2