TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, September 29, 2011

Rezeki Di Penghujung Syawal....



hari ini saya sekadar ingin berkongsi rentetan kisah semalam atau ini kenangan manis buat saya, hubby dan mak

tiada niat walau sebesar kuman pun ingin menunjuk - nunjuk atas rezeki yang telah diterima malah bersyukur sesangat malah bolehlah ditambah apa yang kurang untuk perbelanjaan saya bulan ini...

>
>
>
>
>

emak :  yong,  nak isi borang ini (borang dari umno cawangan batu).. 28hb Sept nanti baru  dapat atau tidak

saya : nak buat apa ni mak????

emak : mak dengar sapa - sapa yang pernah mengundi kat sini, umno cawangan batu nak beri RM 200/=

saya : isi je ye mak mana tau ada rezeki...untuk hubby boleh ke..

emak : isi je

>
>
>
>
>

sms saya terima daripada pengerusi penduduk minta saya, hubby dan mak hadir untuk pengesahan sumbangan pada 28/09/2011 jam 12.00 tgh

ini sebahagian dari kisah semalam













sumbangan telah disampaikan oleh Datuk Abas (Pengerusi UMNO Cawangan Batu)





>
>
>
>
>
>



ini first time kami penduduk di taman ini menerima sumbangan sekian rupa dari umno cawangan batu...

dengarnya di masa akan datang lebih banyak lagi yang akan dihulurkan...

semua itu rezeki dari Yang Esa...

23 comments:

Ya ALya said...

alhamdulillah rezeki yang tak di sangka....

mummy_ayu said...

ok la...sapa nak kasi..alhamdulillah..rezeki

LYAfrina said...

rezeki :-)
syukur pada Nya

miloais said...

rezeki... alhamdulillah...

::FAIZ FARISH:: said...

wah dapat duit

wahida said...

alhamdulillah...tumpang gembira...


tengs drop by my blog n following mine...
saya mmg dah lama follow sini...

Qhaifa Nur said...

Ya ALya

alhamdulilah syukur..rezeki anak2..

Qhaifa Nur said...

mummy_ayu

mudah - mudahan dimurahkan lagi rezeki..

Qhaifa Nur said...

LYAfrina

time kasih...

Qhaifa Nur said...

miloais

rezeki...

Qhaifa Nur said...

FAIZ FARISH

datuk pesan lagi jangan lupa sokong UMNO lagi..he..he..

Qhaifa Nur said...

wahida

tq...

sori tak perasaan kot..tq singgah cini

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

bestnyerr...kat tempat linda ,depa taknak buat ke macamnih ek..??? lepas gak beli bju skolah anak nanti kan..hehehe

hyazz said...

Alhamdulillah...rezki datang bergolek tu..

dah follow u jugak...hehehe

ct rahani said...

Alhamdulillah.. rezeki jgn ditolak kan kak.. :p

*tengss sudi polo kiter.. kiter pun dh polo akak.. :)

aanie said...

wah, untung ye....nak dekat pilihanraya....

Qhaifa Nur said...

Belinda Admi Ibu Ilhamny

tmpt linda tak ge ke..

mmg lepas utk baju sklh anak2 ni..

Qhaifa Nur said...

hyazz

tq..

tq juga sbb follow

Qhaifa Nur said...

ct rahani

tq ct..

Qhaifa Nur said...

aanie

aaaaa..tahu tak pa...kenalah pancing undi kalau tidak kalah..

aNaYaNa said...

rezeki kalo Allah nak bagi memang kita tak sangka2 jer cara datangnya..hehe..seronok kan boleh tampung2 belanja..

Qhaifa Nur said...

aNaYaNa

betul tu...boleh gak tambah apa yg kureng...

intan morsalin said...

kalau kat trg...stiap kali nak raya mmg ade sumbangan ( wang ehsan )..pastu tiap kali awal thn nak start skolah..ade sumbangan gak...