TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, September 22, 2011

British Butter Cookies

tengok apa yang my hubby bawa balik rumah

>
>
>
>
>


semua ini untuk siapa?????

untuk siapa?????

untuk anak - anak lah

lebih - lebih lagi aeish suka sangat dia

>
>
>
>
>





hari tu di tingkat bawah opis hubby ada promosi..tu yang beli banyak 

memang sedap tapi tak boleh makan banyak cepat muak..

22 comments:

Ya ALya said...

tak pernah rasa...sedap yer.....

ikatankasihku said...

biskut2 macam ni mmg sedap, nak2 yang butter punyer..perrgghh terangkat

KaK LimAh Si SupiR said...

hew2..penah try skali tp xleh go on sb rase mcm susu :P

missbby said...

saya tau...ada promosi jual biskut2 ni kan..saya pun ada beli gak hari tu..puas makan..hehe

Mrs Nageb said...

Sedapnya biskut2 butter ni......follow u back dear... :)

Qhaifa Nur said...

Ya Alya

tak rasa yek..terasa betul butternya tu yg tak leh makan banyak..

Qhaifa Nur said...

ikatankasihku

terangkat yup..

Qhaifa Nur said...

KaK LimAH Si SupiR

ye lah tak boleh makan byk meloyakan..mungkin sebab macam rasa susu

Qhaifa Nur said...

missbby

orait dah beli..wah..wah puas makan nampak

Qhaifa Nur said...

Mrs Nageb

tq follow..

lia said...

x pernah rasa gak.... tp mesti sedap kalau budak2 da suka kan...

ainnoraini said...

anak2 pun suke makan biskut jugak...

dah folow ye..salam kenal...

::FAIZ FARISH:: said...

mintak maaf ye... halal tak yang ni? bkn ape, skang memacam kan? takut plak termakan yang tak boleh makan. sbb saya tak nampak logo halal kat situ... ke kat blakang?

Kakzakie said...

Mesti seronok budak-budak dapat makan biskut yg papa dia belikan....:)

Qhaifa Nur said...

lia

budak2 sukalah..

Qhaifa Nur said...

ainnoraini

tq..salam kenal juga

Qhaifa Nur said...

FAIZ FARISH

tq d atas keprihatinan faiz..mmg penting utk kita semua ketahui..logo halal ada belah tepi (tin)

Qhaifa Nur said...

Kakzakie

tq kat papanya..

syariza09 said...

agaknya biskut ni betul2 sedap, sbb tu lah budak2 suka..

Qhaifa Nur said...

syariza09

jgn mare klau akak ckp lebih kureng mcm biskut samperit...rasa butter gitu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Biskut butter oat tu mmg sedap..
Qis pun suka mkn.. ^_^

Iza Karim said...

salam..
dekat mane nak beli biskut ni eah?