TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, September 27, 2011

Aaaa...Lega Rasanya Hati Ini

uuuu..sebelum ini saya dalam dilema

nak daftarkan amzar (tahun depan umurnya 6 thn) ke

>
>
>
>
>




atau


>
>
>
>
>




tadika islam an najah sebelum ni dalam pembinaan, kini telah siap sepenuhnya dan pembelajaran telah pun bermula 

tadika kemas bersebelahan je dengan tadika islam

sekarang ni pun amzar saya hantar belajar di tadika kemas

>
>
>

hubby tetap dengan pendiriannya nak hantar amzar kat tadika kemas

serba salahnya saya sebab mak nak cucu kesayangannya he..he.. belajar di tadika islam

>
>
>
>
>

rupa -rupanya mak saya dah gi tanya kat guru kelas tadika islam untuk cucunya..

hubby pun mengalah dengan mak, tak  kisah katanya takut nanti bermasam muka dan tak baik menderhaka, kita dengar je cakap  orang tua..

ooooo... lega rasanya dah ada keputusan

p/s - thank you hubby sayang selalu

12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

bagus jugakla hantar kat Tadika Islam tu.....

KaK LimAh Si SupiR said...

ohhhh..bru perasan, dh tkr gmbr :P

tadika islam p0n ok jgk ^_^

Qhaifa Nur said...

mmg pun akak suka kalau anak2 belajar kat tadika islam...

syariza09 said...

saya masih tercari2 tadika utk anak2..mana2 pun ok rasanya

Qhaifa Nur said...

KaK LimAh Si SupiR

ye dah tukar gmbr..suka2 je

sebelum ni abg - abgnya hantar kat situ..balik je mesti hafal al quran..nasyid la dia..sejuk mendengarnya..

Qhaifa Nur said...

syariza09

betul mana tadika pun baguzz..ibu bapa yg mencoratkannye..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Alhamdulillah.. =)

thn dpn anak sy pun 6 thn..
pun pening gak ni, nak anto PASTI r prs- sekolah terus..
adess, dh la tataw sape nk pick-up die kat skolah?.. huhuhu

Kathy Tuah said...

alhamdulillah..nnti kalau dah ada anak nak hantar kat tadika mcm tu ^^

Qhaifa Nur said...

Leily Ummi Alya Husna

sebaya lah anak kita ni..
kena cpat daftar..penuh susah
alhamdulillah sekolah dgn rumah saya dekat sgt..org kata dpan mata pun nmpk..
so jln kaki je..

Qhaifa Nur said...

Kathy Tuah

2 dua terbaik & the best...

ainnoraini said...

sebenarnye mane2 pun baguskan..kalau gi tadika islam lagi la bagus..mcm2 dia kan belajar nnt...

anak2 kak ain dah tak de sekolah tadika lagi...

Qhaifa Nur said...

ainnoraini

saya pun rasa gitu juga..
anak2 dah besar yek..