TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, February 3, 2016

TERBALIK DEK KIDAL

Salam....

Aida Aeish ni nampak kidalnya tegar

Kadangkala makan pun guna tangan kiri, sori terlupa katanya

Kerja sekolahhhh...nasiblah kalau buat kat sekolah dan terus hantar, tulisan terbalik dek tangan kidalnya kadangkala ada juga..dahhhh kena pangkah dengan pen merah cikgu

Sebab tu sekarang kena tumpu lebih kat Aida Aeish ni..kalau mama check salah boleh diejass

Satu lagi bila tengok dia gunting kertas, lurus ke idakkk ni, lain macam pula rasa...lulussss ok

Perlahan-lahan yup adik kita baiki

7 comments:

SYANI said...

Praktis lagi ye.. nanti lama2 ok le tu

Kakzakie Purvit said...

Hihi... kena lebih sikit latihan ni Nur.

babYpose said...

InshaAllah dengan latihan makin elok tu

wahida said...

takpe slow slow...insyAllah lepas ni mesti ok...

lieyalatif said...

mcm dayyan dulu kak..selalu terbalik2....jenuh gak lieya betulkan dan tegur..skrang okey dah....takpe kak nur ajar slow2..in sha Allah okey tu nanti....

Ct NoArizah Aris said...
This comment has been removed by the author.
Ct NoArizah Aris said...

Salam....dulu2 zaman sekolah tgk kwn tulis kidal rasa pelik sangat dan kagum dgn dyorang .
Sendiri cuba x menjadi langsung...
Inilah rezeki terpilih namanya bkn semua org kidal.

February 6, 2016 at 11:22 AM