TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, January 29, 2016

KALAU DAH REZEKI

Salam....

Betul seperti dikata kalau dah rezeki, tak kemana...


19/07/2015

Balik raya kat perak tahun lalu..kami sewa homestay di taman maju seri iskandar

Tiba2 Amzar cakap mama jam alang tinggal kat homestay, padahal dah 2 hari balik KL...

Hubby mula hot sebab jam tu pemberian adiknya sempena kejayaan Amzar dalam periksa, mahal tu

Cepat2 call adik sepupu kebetulan duduk 1 taman kat homestay tu, tak jumpa katanya

Memang frust sangat...

23/01/2016

Mak, adik2 dn anak2 saya balik perak sebab anak chu lokman adik arwah abah kahwin

Mak nak sewa juga homestay yang sama masa kami datang raya lalu, selesa katanya

Alhamdulillah dapat...

Perkara pertama yang Amzar cari tentu jam tangannya bila tiba kat situ

Ya Allah..masih ada walau dah 6 bulan berlalu, jumpa ditempat yang sama Amzar letak...pasu bunga

Gembira dan rasa bersyukur sangat...rezeki Amzar dengan jam kesayangan masih ada

10 comments:

LiYa HaNiF :: said...

Salam jumaat..

kalau dah rezeki memang tk kemana kan kak... ^_^

Kakzakie Purvit said...

Siapa sangka kan dah 6 bulan bukan 6jam ke 6 hari
Memang rezeki Amzarlah tu.

norhidana miswan said...

mmg dh rezeki amzar kan... alhamdulillah ada lg...

idzwa kamaruddin said...

alhamdulillah~

eima said...

alhamdulillah ... seb baik jumpa balik

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Alhamdulillah masih ada rezeki amzar tu QN..

Rizziela said...

Tuan rumah pun sangat amanah .. x ambil

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Alhamdulilah..mmg syg jam tu...hadiah pemberian seseorg :)

wahida said...

Alhamdulillah...besar betul kuasa Allah kan..kalau dah nama rezeki kita, mmg takkan ke mana...

gembira saya tengok bila amzar dapat balik jam dia...

lieyalatif said...

fuhh after 6months kak yeak.....betul la kate akak, kalo dah rezeki tak kemane kan kak....syukur.... lagi2 jam pemberian seseorg kan...kalo hilang aduuhh sedih tak terkata....nampaknye jodoh ngan jam tu kuat lagi....