TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, December 16, 2015

ASAL CUTI TINGGAL BERDUA

Salam semua.....

Asal cuti sekolah saja mama papa sure tinggal berdua...

Anak2 nenek dah angkut bawa ke rumahnya...memang begitu selalunya

Anak2 lagi syok ke rumah nenek...adik2 saya rajin bawa mereka berjalan

Tahun ni ada hikmah anak2 lambat gi umah nenek..dalam bulan ni saja 2 berita kematian saya terima...mak sure x ada rumah...dahlah tu sibuk dengan aktiviti hariannya..mengaji..lawatan sana sini anjuran PERKIM dan sebagainya

Kini semua dah selesai tu yang anak2 mak bawa ke rumahnya...dah 3 hari anak2 ke rumah nenek...sunyinya saya dan hubby rasa

Tahun lepas holiday ke pahang...minggu depan nak holiday ke johor pula dengarnya bersama mak dan adik2 saya...seronoklah anak2 mama

Yang pasti bila cuti hujung tahun ni...style rambut idaman kalbu anak2  mesti mereka buat...tengoklah tu

4 comments:

Chekgu Azrine said...

bestla anak2 dok dgn nenek kan??
saya cuti sekolah busy dari tak cuti skeolah...huwaaaa

dear anies said...

amboiii rambutttt... mcm lps gian je tu ;-)

wahida said...

fuyyyooo style rambut!! mmg stylo lah!!

norhidana miswan said...

akak naper dana nampak gambar akak separuh je... tak dpt tgk penuh yek...

seronok lah anak2 akak... duk holiday ke sana sini ngn neneknya