TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, November 2, 2015

Donut Gebu Tanpa Uli

Salam.....

2 hari lepas akhirnya dapat juga buat donut...lewat juga

Pukul 6 ptg start buat, siap sepenuhnya jam 8 mlm langsung anak2 tak makan nasi sebab kenyang makan donut

Ambil resepi by Che Eda (daridapuraida.blogspot.com) - donut gebu tanpa uli

Dah buat tak tahu nak cakap..donutnya gebu lembut selembutnya..ada baki 2 ketul makan esok pagi masih lembut lagi...

Cepat betul dia kembang, kena tunggu 1 jam baru ditumbuk2 utk keluarkan angin...walaupun nampak sikit sebab dah keluarkan angin...dapat juga dalam 30 ketul donut...makan pula panas2, sedapnya

9 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Sedapnya donuttt

kakyon said...

mkn panas2 bertambah sedap..

norhidana miswan said...

lawo nye donat akak... dana pun sejak beberapa minggu nih bt donut je kejenyer... sbb aiyn sibuk nk bekal donat... tp takde lah lawo donat dana bt hehehe... jnji lembut kire ok lah tu

nk try lak lah resepi donat akak

Kakzakie said...

Kakak ni penggemar donut tau Nur
Minggu lepas jiran sebelah kakak bagi jadi kakaklah yg lebih makan:)
Kalau Nur kat sebelah rumah kakak mesti kakak pun dpt rasa kan hihi..

Rizziela said...

sedapnya...x berkesempatan lg nak buat..nanti boleh try

Elya Roza said...

bestt nye klo boleh buat sendiri ni...
kepuasan !

eima said...

siap buat letak coklat besh tu ...lama tak buat donut

lieyalatif said...

cantik jek donat akak...rata jek...lieya ni walo pakai acuan tapi herot2 hahaahahah....sonok kalo anak2 suke mkan...rase rajin jek tangan ni nak buat kan kak....

LYAfrina said...

sedapnya