TEMAN ALAM MAYA KU......

Saturday, February 21, 2015

RINDUNYA...............

Assalammuaikum semua...

rindunya kat blog dan rakan-rakan semua...

alhamdulillah kami semua sihat, anak-anak pula makin membesar, macam-macam perangai ada
melihat anak-anak membesar depan mata buatkan saya bahagia


tak makan magnum tak sah yup...




besar dah anak dara mama ni, siapa lagi aeish


dah jadi orang bujang aiman ni,
tahun ni tingkatan 1 dah

19 comments:

Bbwana adienia said...

dah besar2 pun anak akak..hee..makin hensem dan comel..

Bbwana adienia said...

bestnya tengok dorang makan magnum..jeles nih..hihi :)

Qhaifa Nur said...

Betul tu kejap dah besar...

Qhaifa Nur said...

Betul tu kejap dah besar...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

akak pun rindu ngan nur... lama tak bersiaran.. semoga semuanya sihat2 belaka...

SYANI said...

Hai Kak...
Lamanya tak baca coretan akak
Sekali akak publish gambar si Aeish huiii dah beso anak dara ni. Yang abang2nya pun dah jadi anak teruna..

eima said...

cam ne dok kawasan baru dan rumah baru ni ...kite selalu jugak pi batu muda ..dedulu boleh jugak nampak kelibat akak ...skrg ni pyh sikit sbb mak dah pindah rumah hujung bukan sebelah rumamh kak yah dah

Qhaifa Nur said...

Rindu gak gan akak...alhamdulilah sihat

Qhaifa Nur said...

Dah 6 tahun aeish syani...ank2 sihat ke..x sbr nk terjah blog syani

Qhaifa Nur said...

semuanya serba baru eima...mak akak ckp mcm tu juga..dh pindah

norhidana miswan said...

kemana menghilang diri lama sgt kak?
bdk2 cpt sgt membesar kan kak

LYAfrina said...

welkem back kak...
long time no see...

Tihara said...

akhirnya kak nur kembali
alhamdulillah semua sihat n ceria :)

LYAfrina said...

aucakkk..datang jengguk akak n anak2..
selamat pagi

AnneRaini said...

hai kak nur... rindunye dkt akak.

Khai♥Rin : anies said...

akakkkkkkk lamanyaaaaa x dgr beritaaaaaa... sihat x???

#moodhappy

Kakzakie said...

Heeeee..... kakak pin rindu dgn semua Qhafa tu. Lama betul tak bersoaran tengok semua dah besar panjang. Makin hensem dan comel..

lieyalatif said...

ya Allah kak nur...lame menyepi..akhirnye kembali...rindu sgt2...rindu nak bace coretan entry dan komen2 dari kak nur...harap akak sihat2 selalu....

hope akak terus kan menulis ye...

mun said...

salam..

akakkkk..akaaakk...akaaakk... rindunya nak tgk akak pos kat blog... akhirnyaaa...
lama sungguh menyepi...