TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, December 6, 2013

CIKGU AMZAR


Salam Semua....


16/11/2013 semasa hari anugerah cemerlang SKTP, Amzar sempat jumpa cikgu-cikgu yang mengajarnya bagi tahun 1 Bestari......siap salam dan berpeluk lagi....sedih sebab Amzar nak pindah sekolah....tahun depan Amzar yang comel ni nak dicalonkan jadi pengawas...tak ada rezeki buatnya

ingat lagi saya dan hubby baru saja pergi pejabat sekolah untuk tanyakan borang pertukaran anak-anak belum hantar borang tuh lagi tapi semua cikgu-cikgu dah tahu 3 Qhaifa nak pindah

mana tak cikgu along Aiman dari beliau darjah 1 hingga darjah 5....cikgu yang sama mengajar Azeem tahun 3 dan Amzar tahun 1 juga....bila sebut Qhaifa semua cikgu tahu mereka adik-beradik

tahun 2014 - Azeem dan Amzar kekal kelas no. 2
                  - Aiman naik 1 kelas no. 3

moga disekolah baru nanti anak-anak makin berjaya dan cemerlang hendaknya






Amzar bersama cikgu-cikgu yang mengajarnya
untuk 1 Bestari


ini kelas saya

16 comments:

Ain Noraini said...

inshaa allah nur..anak2 akan lagi cemerlang diskolah barunya nnt...mesti seronok dpt kwn baru kann..

::NureeN:: said...

budak2 slalu cepat mesra kan :)

Fiza Rahman said...

In shaa allah. Smoga anak2 serasi dgn skolah baru nanti.

amirah said...

sedihnyaaa nak pindah sekolah. tapi takpela, lama2 sure okay balik kan

Kakzakie said...

Apa yg penting anak-anak dapat sesuaikan environment sekolah baru. Kakak percaya akan lebih cemerlang sebab Nur dah duduk rumah semuanya teratur bila ibu dah pantau semuanya...

Lynn Hamzah said...

insyaallah...semoga dipermudahkan...

Acik Erna said...

assalam nur...anak2 acik dulu mula2 pindah sekolah diam je..tak seronok katanya..dah lama2 baru ok

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Tihara said...

insha Allah anak2 akak ada potensi cemerlang
moga berjaya dunia akhirat nanti :)

che mid said...

selamat tinggal sekolah..selamat datang sekolah baru..

Time Traveller said...

Memang sedih kalau pindah sekolah..
Tapi life kene terus kehadapan..
Moga akan ceria selalu walau dimana berada :D

Nazayiena Ayiena said...

memang sedihlah pindah sklh,sbb sklh lama dah serasi dan guru2 pun semua baik dgn mereka.

LadyBird said...

sedihnye kene tukar sekolah.. huhuhu

Mimy Hamid said...

gambar 1st tu cikgu zatul jiran saya hehe

- said...

mudah-mudahan... serasi dgn sekolah baru nnt...

Khai♥Rin : anies said...

sek br, suasana br..insya allah ank2 akk boleh menghadapinya