TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, October 1, 2013

KE KUD KAMI


Salam Semua...


akhirnya hajat nak ke KUD Putrajaya tertunai
kalau tengok iklan kat tv rasa tak sabar-sabar nak pergi
minggu lepas kebetulan ke rumah MIL
lajak terus ke Putrajaya lah
pergi pun sabtu, lepas maghrib kami bertolak
mak, adik-adik saya turut serta bersama FIL/MIL 

bila dah sampai semangat untuk ke gerai-gerai
tidak berkobar-kobar  sebelum sampai tadi
mana tak gerainya tak tersusun 
jual pakaian sebelahnya jual minyak wangi
kalau disusun satu kawasan jual baju
 satu kawasan jual makanan kg
best juga nak memilih
akhirnya tak habis semua gerai saya lawati 
sebab penat berjalan


layan sajalah gambar yang ada ni



mak (tudung coklat) dan MIL saya



ada belon panas tak naik pun



KUD kelahiran negeri saya



KUD kelahiran negeri hubby



saya dan umairah makan nasi ayam tengah lapar
sebab penat berjalan
1 bungkus RM 5.50 tapi kurang sedap haa...ha..



kebetulan ada persembahan anuar zain dan najwa latif
anuar zain sungguh sporting malam tuh
tak percaya dapat tengok najwa latif jatuh tengah nyanyi malam tuh
tak perasan bendul rasanya





adik saya (mak lang) dengan azeem dan amzar





gambar sebelum kami balik malam tuh




18 comments:

Rai Ourkizuna said...

saya nampak laksa buyung.. first time dengar..hehe

Acik Erna said...

assalam nur..kalau dekat acik pun teringin nak pergi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Dah lama tak mkn laksa buyung..dulu masa kecik2 ada la makan kat kedai.Skrg mmg dah jarang org msk guna buyungkn..Arwah mak dulu klu msk gulai tempoyak mmg dlm buyung :)

Zana Adieyza said...

zana pergi jugak.. tp sekejap jer.. pergi waktu siang panas.. hehehe...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rajinnya mak dan MIL Nur jalan2 ye ... bila jalan malam ni sejuk sikit kan :)

syariza09 said...

slalunya makanan yg juak kt gerai2 camtu rasanya mmg kureng. Beli apa kt sana?

aanie said...

sy teringin nak pegi tp hubby xnak pegi lak...huhu....

QueeN TerataI said...

rajin kak nur terjah sana sini yer.. kalau queen mmg xla nk perginya kak.. pening kalau tempat ramai2 org ni.. hehehe lg plak anak masih kecil kan..

Kakzakie said...

Kalau tengok iklan kat tv tu memang menarik betul.. kalau dekat nak juga kakak pergi Nur..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

eh! orang perak tu tau masak asam rung ye? ingatkan kat pahang je ada... hehe..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Tulah kalau dekat nak jugak pergi sebab promosi kat tv bukan main lagi..

lieyalatif said...

wahhh kak nur pergi yeak...lieya gak org putrajaya yg tak sampai2 heheheeheh....malam esok bunga api last meh le dtg....lieya ni cakap jek silap2 esok lieya dah tdo awal haahahahaahah.....

Kathy Tuah said...

teringin nak pergi KUD tapi xde geng :(

LiLy @ MaMaQiStInA said...

seronok jer budak2 tu dapat jalan2..^^

Wani said...

bestnya dapat p sana teringin la nak ppp huhu

norhidana miswan said...

lenggang yek kak... rugi lak tak pegi... nk pegi tp tkt sesak ngn org ramai itu yg duk lah pg... mcm seronok je nengoknyer

Cho Zila said...

tak sempat nak gi.. teringin gak nampak cam menarikjer.. macam2 benda boleh dibuat...

Khai♥Rin : anies said...

aritu pun pn igt nk g jg tp da kepenatan trus x jd g..