TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, October 30, 2013

INDAHNYA KHAT


Salam Semua....


sekali pandang indahnya
nama kita ditulis dengan tulisan khat




nama anak-anak tersayang





p/s - terima kasih buat semua teman - teman  blogger di atas ucapan besday saya semalam

31 comments:

asyifa mustaffa said...

Cntik...buat dimna ni kak...?

lia said...

hepi belated besday kak...

lawa nyer.... buat d mana?

cheqna said...

betul..cantik sangat...

Nurulhuda Abdul Latip said...

memang cantik sangat, sebelum ni nak buat macam ni tapi tak terbuat lagi..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

cantiknyer...teringin juga nak buat cenggini...

Qhaifa Nur said...

- (asyifa mustaffa)

buat masa pergi KUD kat Putrajaya baru ini....

1 nama 5 hinggit....cantik dan indah

Qhaifa Nur said...

- (lia)

terima kasih lia...

buat kat KUD...pergi malam tuh


- (cheqna)

setuju...tunggu nak diframe saja


- (Nurulhuda Abdul Latip)

dah naik balik tulisan khat ni Huda...

Qhaifa Nur said...

- (Lizz)

nampak macam pokok ya juga...

amirah said...

cantiknyaaaa...memang cantik.. saya pun suka dengan khat..

Queen Teratai said...

sgt2 cantik kak...

che mid said...

Kalau tak tau baca jawi.. terkulat-kulat gak ni nak mengejanya..

p/s ; semoga panjang umur dan dipermudahkan beribadat kerana Allah taala. amin.

aTieYusof Family said...

wah! cantiknya...kreatif....
apa pun happy belated birthday ya...
moga sentiasa di berkati Allah..amin! :)

::NureeN:: said...

cantik sgt2...

hepi belated besday..
semlm bz x leh nk singgah

Ann Ishak said...

happy belated birthday ya...semalam tak sempat nak BW

Rai Ourkizuna said...

bestnya pandai tulis khat.. dulu sekolah agama ada belajar.. tapi tak tere tere.. haha..

eima said...

mmg cantek .. cam rose yg belum kembang ..

Kakzakie said...

Cantiklah Nur... kakak pun terpikat. Siapa yg buat ni Nur?

Qhaifa Nur said...

- (Kakzakie)

siapa buat...tempah masa pergi pameran kat KUD 2013 baru ni kak...

- (eima)

macam rose belum kembang yup..suka ayat tuh

mama maman aka yana said...

cantik sgt.. :)

Cho Zila said...

cantik ...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

cantik.. nanti boleh framekan..
happy belated besday ye nur... masih muda lagi.. untung anak2 dah besar..

aanie said...

cantiknya....kalau akak x cakap dia tulis nama, sy pun xtau...

Kesuma Angsana said...

wah cantik sungguh & tq sudi mendoakan kesihatan Adik yer !

Bbwana adienia said...

cantiknya..

Tihara said...

cantik! happy belated besday kak nur..moga sentiasa diberkati Allah sentiasa :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantiknya tulisan khat tu Nur ;-

izan mama mia said...

mg cantik tulisan khat tuu..

Wani said...

cantiknya .. kalau boleh nak buat jugak.. owh by the way .. selamat hari jadi akak ..semoga sentiasa di dalam lembayung rahmat - Nya :)

dhiera said...

subhanallah..cantik sangat!

Wak Gelas said...

chantek dan menarik wak tengok jugakk.,ahHKs

Khai♥Rin : anies said...

kreatif