TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, September 5, 2013

PROJEK DENGAN PAPA


Salam Semua....


pagi ni hujan lebat basah kuyup pergi opis
sekarang ni pun hari-hari hujan
tidur dimalam hari berselimut kita

projek apa anak-anak dengan papa
projek hari minggu baru ni
projek cantikkan basikal along aiman





siap duduk atas karpet lagi



habis semua bahagian papa buka





sanggup lagi pergi kedai basikal samy
beli handle baru 
kata papa basikal ni untuk santai-santai saja
macam naik motor harley 
jangan tak tahu kat rumah tu ada
8 buah basikal
anak 5 orang saja
banyak basikal dari orang





19 comments:

lieyalatif said...

rajin husben akak melayan hah....bagus...seronok budak2 ni dpt make up basikal masing2 yeak....

Rai Ourkizuna said...

takpe kak..standby utk lagi tiga orang akan datang.. hehehe..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

pandai hb nur modified basikal... rumah akak pun ada beberapa basikal.. tp basikal tak pernah beli pun.. semua dari orang.. ada sebuah basikal hadiah harijadi haziq dari pengasuhnya. ada juga dpt 2nd basikal org bagi.. still elok.. tp anak2 akak jarang bwk basikal sbb dok rumah aparment ni.. basikal pun selalu dok dlm 1 bilik yg dijadikan bilik stor.. hehe..

Kakzakie said...

Wahh... dah ala-ala naik motor Harley Davidson ye along:)

::NureeN:: said...

bagus sgt...
x membazirkan
x yah eli mahal2 cuma ubahsuai jer bg lebih cantik kan

Ema Johari said...

lebih untuk mama dan abah nya juga..hehehe

amirah said...

uiyoo...cantiknya beskal along..yg tiga lagi tu reserved untuk adik2 dorang la tu kak.. : )

aanie said...

kemain handle dia...hehe...

lagi 3 basikal sape pakai?

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kemain lagik beskal die..handle harley davidson tu...

Umi Qi said...

Rajin lah asben sis tlg baiki kan basikal anak2...heheh basikal lg byk dari anak kikiki

AnneRaini said...

kalau byk basikal dah boleh bukak kedai basikal pulak..hehe

Rizziela said...

budak2 memang suka kan pomen memomen ni kan

mama maman aka yana said...

ok la tuh.. hubby pandai bawa ke kedai jew.. hehe

eima said...

rajin betui pak die kan ..ai dtg bebila nanti boleh nengok basikal berwajah baru tu ..ari tu dtg sana pun nampak budak2 tu tp ai malu ..hihi

Acik Erna said...

assalam nur..acik pun suka naik basikal..dulu2 pi kerja naik basikal..hantar anak kesekolah naik basikal..lalu jalan belakang yang tak banyak kereta

Tihara said...

cantiknya jadi basikal dia..
banyak betui basikal sampai 8 :)

BERT said...

wahhh modify basikal ni.. handal bapaknye... banyak plak tu basikal.. tayah rebut2 dah hehhe..

Kesuma Angsana said...

amboi boleh pomen sendiri baguslah !

Cinta Misteri said...

boleh laaa pinjam satu. CiM mmg suka berbasikal, tapi slalu pegi jarak jauh dgn en.hubby & rakan2. Ank2 beli beskal kedai acai, tak reti plak kami nak momen bagai..