TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, September 2, 2013

MERDEKA RAYA

Salam Aidilfitri Semua...


kebetulan kat taman perumahan sebelah ada buat 
majlis rumah terbuka aidilfitri UMNO Bahagian Batu
yakni pada malam 30/08/2013
sementara menunggu detik 12 malam 
nak sambut hari merdeka ke 56 tahun
kami menjamu selera dulu



tengoklah aeish bila suruh senyum macam itulah..



antara menu pilihan kami malam tuh



kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah 
beratur nak duit raya tak



mama, adik dapat...



seronok anak-anak malam tuh..






malam tu kami dihiburkan dengan persembahan
ani mayuni berdangdut kita



ini last persembahan dari ani mayuni
saya suka sangat masa ni
semua anak-anak kecil nyanyi bersama beliau
siap diminta naik atas pentas lagi
lagu tegar - aku yang dulu



aiman dan azeem pun naik sekali
jangan tak tahu anak-anak kecil ni 
hafal lagu tegar



16 comments:

eima said...

meriah kan .. klu tak bg kat rakyat mkn sorg pun tak guna ... 5 tahun lagi org tak mo pangkah dah

Acik Erna said...

assalam nur..acik suka dengar ani mayuni nyanyi..pandai dia nak tarik minat anak2 kan..budak2 memang suka lagu tegar

Qhaifa Nur said...

-(eima)

orang dah jemput..kita pergilah..itupun kalau rajin ha..

- (Acik Erna)

seronok dapat tengok persembahan dia...pandai dia tarik penonton..lebih-lebih lagi budak2..



NM03 said...

ani mayuni jiran lama saye. hehehe...

Umi Qi said...

Wahhhh ada artis ani mayuni...hebat betul open haouse sis...anak2 happy dpt uit raya...yeyyy

Tuan Juhaida said...

Salam kenal
Meriah gitu.yg penting budak2 happy dpt duit raya hihi.
Jemput singgah blog sy ye

AnneRaini said...

sana sini sibuk dgn lagu tegar tu ye...saya pulak kurang suke.. hehe

Rizziela said...

Pagi tu Ani Mayuni kat area opis saya gak..buat Open house oleh Cyberview.. make upnya tebal sangat

Kakzakie said...

Kalau hari merdeka yg meriah artislah Nur. Sana-sini dipanggil menyanyi

Anak-anak yg untung dapat duit raya:)

Mimy Hamid said...

eh kenapa tak jumpa...saya ada gak malam jamuan raya tu....tp sy tak kedepan malu hihi..sy mmg org taman koperasi

Bbwana adienia said...

bestnya anak-anak dapat angpow..

Tihara said...

budak2 la paling sonok dapat wet raya kan, tiap2 tahun mesti kena spend utk meke..seronok tgk budak2 senyum :)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

lagu tu semua budak2 pun hafal termasuk anak2 akak.. hehe..

LYAfrina said...

salam merdeka..
byk dpt angpow tu..
lya mmg melepak rmh je.. lakibini x sihat

» NAJA « said...

suka la tengok muka baby girl akak tu
mesti manje habis dengan abang abang dia kan

yan's cottage said...

best kan...bila sambut merdeka raya nie...kan...?