TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, July 9, 2013

DEMI ANAK-ANAK


Salam Semua...









semua demi anak - anak...


20 comments:

lia said...

he3 comey... comey...

norhidana miswan said...

heheheheh.... nk dokong mak pak lak tak larat yek kak

mama maman aka yana said...

selamat menyambut ramadhan yer.. :)

lieyalatif said...

kikiki...comel kak...kemain lagi senang jek kene tarik gitu yeak....yg menarik tu laa semput heheheeeh ...tapi cute kak...byk gak kegunaan troli ni kan heheheeh

salam ramadhan buat kak nur sekeluarga...semoga ramadhan kalini memberi keberkatan kepada kite dan kite mendapat rahmat dari NYA...in sha Allah.....

Liza said...

hihihi, pandai pulak dia ye...
salam Ramadhan utk Nur n family..

QueeN TerataI said...

moga bila anak2 besar mereka boleh mengenang jasa kedua ibubapa mereka..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

serbaguna juga troli tu kan.. yg penting anak2 tak meragam bila penat.. hehe..

slmt berpuasa nur..

AnneRaini said...

bagus jugak ada troli tu..hehe

salam ramadhan kak nur.

Kakzakie said...

Untunglah jadi adik. ABang-abang semua kena menapak hihi... letih benar tu Nur.

Selamat berpuasa buat Nur dan keluarga.

ct rahani said...

hehehe.. cute..

salam ramadhan utk akak sekeluarga.. :)

syariza09 said...

kat sana mmg luas tempatnya, bukan jer budak2, kita yg tua ni pon penat nk berjalan

ok gak dpt alternatif mcm tu hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu mmg letih kalo berjalan ke sana... luas...

sib baik ada troli tu yerk...

::NureeN:: said...

fuhhh, lega la x yah jln hehehe

adrianna syaz said...

Berehat cik kak eh..abah tlg tarik :D

salam kenal.sya folo blog legasi qhaifa..klu sudi,snggah ke blog sya ya :D

Kesuma Angsana said...

singgah ptg & nak wish u & family selamat menjalani ibadah puasa dan mudah2an amalan kita diterima Allah swt hendaknyer !

Wani said...

senang lenang nya dia hihi.. mudah-mudahan anak2 ni ingat pengorbanan ibu bapa.. selamat menyambut ramadan mubarak.. :)

Ema Johari said...

nak tumpang sekali boleh

BERT said...

hihi sennangnya ada troli!!

Ummiarissa Mahdi said...

hahah ada juga gunanya ye...selamat berpuasa ye...

Khai♥Rin : anies said...

kena cari troli bsr sket ni kak ;-)
salam ramadan 1434H