TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, June 21, 2013

LEPAS SUKAN PERGI KENDURI KAHWIN


Salam Semua...


Dapat undangan kenduri kahwin dari mak sedara hubby di Bandar Tun Razak, Cheras.
Lepas afnan habis sukan dalam pukul 1.15 petang kami gerak ke sana pula, akhirnya kami sampai juga di Stadium Sukan DBKL Cheras kenduri kahwinnya buat kat situ.
Hubby dengan famili mak sedaranya cukup rapat, lamalah kami anak beranak lepak kat situ hingga jam 5.00 petang macam-macam kerenah anak-anak hari itu buat macam rumah sendiri pula




cantik pelaminnya...



tahniah buat Shahila Maseri dan pasangannya Rizal
pengantin pompuan anak mak sedara hubby
tahniah buat kalian berdua



kek ni aeish yang tangkap, ok juga
tema hari itu kuning



ada seorang mak sedara hubby
yang jual tau fu fa panas
so anak-anak tak sudah-sudah makan
 lepas satu satu



aeish pun suka



lepak punya lama dapat pula buah rambutan
 meja kami saja tau diberi





aksi anak dan sepupu sepapat atas pelamin
aksi bebas ha..ha..



aeish makan dodol
dapat cenderahati dari famili pengantin
 makan kat situ saja



12 comments:

amirah said...

tau fu fa..? kalau saya pun bertambah2 jadiknya kak..sukaaa sgt dengan taufufa

AnneRaini said...

musim org kawen..hehehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah meriah sungguh kenduri kahwin tu Nur... macam2 ada :D

Norzila Zakaria said...

lepas bakar kita tambah semula ye kak nur..tp siyes cantik pelamin dia..kaler baju pun kena..jarang org nak pkai kaler kuning gini kan..ada rambutan, spesel tuu

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

tema kuning cantik...jelita pengantin perempuannyer tu..

Rinna said...

Dah penat2 hadiri sukan pergi plak laa yer makan2 kenduri..:)

Tihara said...

pandai aesh snap gambo kek, tema kuning ye kak :)

Khai♥Rin : anies said...

da lama x tgk org kawen gn tema kuning...selalu pink, purple, ijau...

wantie said...

pelamin cantik.
pengantin perempuan pakai perhiasan kat kepala sangat sangat I suka.

Rambutan tu nak sket.

lovingwantie.blogspot.com/2013/06/menang-rm3500-melalui-ga-lambang.html

azieazah said...

Seronoknya lepak lama-lama dengan sedara mara time kenduri camnih. Masa ni la nak borak macam-macam story, kan?

Tema kuning tu cantik sangat!

norhidana miswan said...

cantik pantin, pelamin jugak cantik.... tema kuning cam raja gitu tp cun...

wah seronoknyer ada mcm2 kt kenduri kawin tuh... dh sedara itu yg lepak lama kn

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik pelamin tu...