TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, June 17, 2013

HEPI BESDAY AZEEM


Salam Semua...


hari ini 17/06/2013 besday anak ke 2 saya
Qhaifa Nur Azeem Bin Khairul Anuar 
yang ke 9 tahun

sebelum pergi sekolah pagi tadi dah ucap hepi besday
senyum saja saya sempat bergurau kat azeem
dah besarkan jangan cepat merajuk tau
azeem ni kalau bergurau tak kena gaya
air mata cepat meleleh, sensitif betul

semoga Azeem diberkati, dilindungi serta menjadi anak yang berguna






p/s - sepatutnya esok 18/06 mak berangkat
ke mekah menunaikan umrah
tapi tiada rezeki buat mak
 semua ketentuan ilahi
ada masalah dipihak pengurusan
In Shaa Allah mungkin rezeki dilain kali...

11 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

HAPPY BIRTHDAY AZEEM...Acik atie doakn semoga sihat selalu,rajin2 belajar & menjadi anak yg soleh.Aminnnnnn

Sharifah Nadzarah said...

HEPI BESDAY AZEEM..MOGA JADIK ANAK YG SOLEH YE...

Jue a.k.a Ibu 2F said...

hepi besday Azeem...jadi anak soleh tau...

lia said...

happy 9th birthday, Azeem...semoga jd anak yg soleh, amin...

Kakzakie said...

Happy birthday anakanda Azeem.

Kesiannya mak Nur tu. Kakak rasa pasti disebabkan visa. Masa kakak pergi hari itu ada yg kena Nur. lagi kesian dah tiba airport sedih kan..

Norzila Zakaria said...

hepi besday azeem...mama dia masak apa ni besday..mesti best2 kan..nak jugak

ieja amieja said...

hb buat azeem..moga menjadi anak yg soleh dunia akhirat..inshaallah ada rezki mesti mak awak dpt g kesana..:))

Khai♥Rin : anies said...

HAPPY BIRTHDAY AZEEM!
be a good boy!

Bbwana adienia said...

happy birthday to Azeem..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Sanah helwah Azeem.... Moga jadi anak yg soleh
;-)

Rai Ourkizuna said...

happy birthday azeem.. semoga membesar jadi anak yang bijak, soleh dan taat pada perintah Allah dan suruhan ibu bapa..