TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, May 10, 2013

BURGER PILIHAN KE 2



Salam Semua....



Kenapa burger jadi pilihan ke 2 pula

Pilihan 1 saya semestinya buat nasi goreng

Selalunya kalau saya malas nak masak untuk makan malam
 burgerlah  penyelamat kami anak beranak untuk isi perut dari lapar




semestinya special



jemput makan semua





yang ini saya kurang suka, anak-anak makan burger saja yang lain tinggal macam tuh 



pencuci mulut lepas makan burgerlah

24 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehe..budak2 mmg camtu..susah nak makan sayur2 ni...

akak..saya pon cam budak2 gak..keh keh... kalo dah byk sgt sayurnyerr... xterdaya nak mkn.. mmg tolak tepi je... hehe

AYuNG said...

sedapppp nya..
dah lama pulak xmakan burger cmnih rasanya..

=)

qemaishak said...

hihi jarang2 makan best juga burger tu kak..qema lau burger besar xpandai makan kena potong2 dulu hihi

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

samala ngan anak saya dia makan burger jer lepas tu tinggal maknyer jugak kena habiskan...

makan burger siap ader pencuci mulut lagi tu...hehe

Kakzakie said...

Macam nak makan burgerlah pulak kakak ni Nur...

Kalau kakak pun lebih suka nasi goreng dari burger..

Khai♥Rin : anies said...

hehehehe sy dulu kecik2 pon cm tu jg.. mkn daging je...roti ngan sayur mama mkn...

Bbwana adienia said...

salam..

makan burger pun best..sedapnya burger tu..tengah lapar ni..

Kesuma Angsana said...

sesekali berdinner burger mmg best kan

amirah said...

saya pun suka mkn burger...sedapnya kalau sekali sekala mkn burger

Qhaifa Nur said...

- (C.M.A @ CikMoonAdnan)

memang susah nak makan sayur Moon...

- (AYuNG)

makan panas-panas sedaplah..
sejuk tinggal macam tuh saja..

Qhaifa Nur said...

- (qemaishak)

akak pula teringin nak makan burger yang besar tuh...kena cuba ni

- ((Lizz) http://haslizalizz.com/)

kalau mood mama ok, bolelah habiskan, kalau tidak buang saja..

kebetulan ada buah terus jadi pencuci mulut..

Qhaifa Nur said...

- (Kakzakie)

burger ni beli kat kawasan rumah...
kalau pilihan hubby kat sentul memang sedappp..

kalau buat nasi goreng Kakzakie kenyang sikit..

- (KhaiRin : anies)

jangan kata dulu, anak2 sekarang pun sama makan daging saja...

Qhaifa Nur said...

- (Bbwana adienia)

salam...
kalau tengah lapar sedap saja kan..

- (Kesuma Angsana)

bole dikatakan selalu KA he..he.. malas punya pasal

Qhaifa Nur said...

- (amirah)

kalau dapat buat sendiri lagi sedapkan amirah...

lieyalatif said...

Yups kak nur!!! Same mcm lieya....kalo dok piki2 nak makan ape...terus capai kunci kete cari burger2 jual tepi jalan heheheheh lieya wajib cheese special heheheheh

Betul tu kak...geram kalo mkn jenis tinggal...selalunye sayur ngan roti laa jd mangse mcm akak kene ni huhuhu.....

norhidana miswan said...

biasalah tu bdk2 kak mana lah nk mkn syr sgt, tp bkn kata bdk mak bdk pun kadang kalu bosan mkn buger pun dh sdp sgt dh

ainnoraini said...

Anak2 mmg suka mkn berger..sama la jgk dgn ank kakain yg kecik tu suka mkn mcm tu jgk..sayur semua tolak tepi.

Tihara said...

saya pun kdg tk nak rotinya tp sy order daging bungkus dgn telo je senang :)

Nia said...

Salam ziarah, mkn daging burger aje ya? Hehe,..saya masa kecik pun buat perangai mcm tu jgk.

Nia said...

Salam ziarah, mkn daging burger aje ya? Hehe,..saya masa kecik pun buat perangai mcm tu jgk.

Minda Kronik said...

Saya makan maggi je kalau malas masak...ekekeek

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,
budak2 kebanyakannya memang mcm tu kalu makan burger selalu buang sayur2nya...

fairus mohamad noor said...

sedap nye..sama lah dgn ank2 m3h pun..makan daging je,yg lain sume dia buang...
salam kenal dr m3h
done follow
http://mama3heroo.blogspot.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/