TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, May 31, 2013

BERKHATAN


Salam Semua...


Alhamdulillah, akhirnya pada 27/05/2013 aiman dan azeem selamat dikhatankan di Klinik Sulaiman Talib S/B kat Greenwood.

Tarikh kami yang booking sendiri harga sekitar RM 120-150 saja, ada survey dibeberapa klinik kebanyakkannya tak buat tapi ada 1 klinik tu cecah RM 250 mahal sangat rasanya akhirnya pilihan kami Klinik Sulaiman ini...

Hati rasa lega bila FIL & MIL datang ziarah pagi tuh dapat juga abah temankan hubby, kalau tidak saya yang kena pergi













 Ini sebelum pergi klinik sempat makan lontong....



Azeem



Aiman


Apa-apapun sangat bersyukur sebab keduanya dah selamat berkhatan, sekarang tengah pantang makan, mengeluh sakit adatlah sayang. Semoga aiman dan azeem cepat sembuh



p/s - kata peransang dari nenek sakit mama bersalin lagi teruk dari berkhatan tau.....

23 comments:

Khai♥Rin : anies said...

bleh jd imam pasni...

Fai CeritaCinta said...

senang ek kak serentak ni.. sekali jaga jer. hihi..

lieyalatif said...

alhamdulillah...dah jadi teruna dah anak2 kak nur heheheeh...musim cuti sekolah mmg ramai org khatankan anak kan kak...senang nak berpantang lame sikit kan kak....

tahniah aiman n azeem sebab berani...pantang baik2 tau...nanti leh sepak bola balik key...

hepi weekend kak nur...

mama maman aka yana said...

Kiki.. cumel la sama2 berkhatan.. boleh buat teman eks.. :)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Alhamdulillah settle semua, hehe

Acik Erna said...

tak nangis ye anak qhaifa yang 2 orang tu..memang baik la tahn sakit

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

senang dedua berkhatan kan...ader geng...seronok sikit...
moga aiman n azeem selamat berpantang

Qhaifa Nur said...

- (KhaiRin : anies)

boleh dah...

- (Fai CeritaCinta)

itupun lagi 2 hero nak khatan juga..
no..no...pening mama nak jaga

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

alhamdulillah lieya..selamat sudah
azeem nampaknya ok...
yang abangnya susah nak buang air kecil..pening kepala

lepas ni kata wannya bole cari mak we..

hepi weekend lieya...


- (mama maman aka yana)

lega dapat buat 2 sekali...

Qhaifa Nur said...

- (Nurulhuda Abdul Latip)

alhamdulillah...lega rasanya

- (Acik Erna)

alhamdulillah, menangis tuh tak ada..
tapi mengeluh sakit he..he..

Qhaifa Nur said...

- (haslizalizz.com)

memang rancang nak buat 2 sekali..
ada geng...betul tu..

Norzila Zakaria said...

alhamdulillah abg dh besar..boleh masuk saff dah solat t..selamat berpantang ye

norhidana miswan said...

alhamdulillah dh besar dh 2 bujang tu, dh boleh jd imam lps nih, tp kan nampak si abg mcm tak tahan sakit je kt gambar tuh... si adik stedy je heheheh selamat berpantang yek

Kakzakie said...

Aduh Nur... kakak yg ngilu pulak. Harap-harap dua-dua anakanda cepat sembuh ye sayang - auntie doakan. Nak jadi budak besar kena lalui ini tau:)

Sebaiknya satu rumah makan sama apa yg mereka boleh makan Nur. Kesian kan kalau dia nampak org lain makan yg lain... sama-samalah pantang.

With Julia said...

Waaaa bgus lah sis...nanti QI dh besar leh le pi sana...sbb murah kan...

Bbwana adienia said...

salam kak..

dah bujang dah aiman dan azeem..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alhamdulillah..dah selamat berkhatan.. :)

camtu..dah boleh jadi imam laa.. hehe

Ema Johari said...

dah dewasa mereka

Tihara said...

alhamdulillah selamat dah berkhatan

ainnoraini said...

Alhamdulillah...dh selamat berkhatan...dh besar la nikann....dh bujang makin hensem la tak lama lagi ni...

LYAfrina said...

alhamdulillah.. dah sempurna satu t/jawab..pasni leh jd imam ;-)

Rai Ourkizuna said...

sampai terpejam pejam mata menahan sakit..hehe..

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah dah selesai...