TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, April 30, 2013

DAPAT JUGA POTONG KEK


Salam Semua...




american coklat kek, sedap juga











5 tahun sudah Afnan




24 comments:

babYpose said...

Alhamdulillah, happy birthday dear Afnan, semoga dirahmati selalu ♡

Liza said...

happy brthday Afnan...jd good boy ok...

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah.. yang penting ingatan tu kan.. jadi good boy ya afnan..

JaSSNaNi said...

Selamat hari lahir afnan yg ke-5, moga menjadi anak yg soleh ye.. :) aminnn..
wahhhh 5 biji bola coklat yg besar juga.. kek ke tu?

Acik Erna said...

dapat juga potong kek ye Afnan..seronok dia..

norhidana miswan said...

msti dpt potongnyer, lg2 afnan ada acik yg teror bt kek... yg bolat2 ada bendera malaysia tu apa kak? cam best je

Qhaifa Nur said...

- (babY pose)

terima kasih...

- (Liza)

terima kasih...
harapnya begitulah...

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

kek memang tak dapat dipisahkan...lega dapat potong kek kan Afnan...

- (JaSSNaNi)

baru perasan anak-anak beli 5 biji kek jenis bulat juga..sedap juga macam berjanji saja..

Qhaifa Nur said...

- (Acik Erna)

hajat tertunai, alhamdulillah...

- (norhidana miswan)

sekarang mak usu bizi sikit..so kek beli saja dana..

sedap juga kek bulat ni dana dalamnya ada kismis tapi nama tak ingat...anak2 suka ada..

Kakzakie said...

Wah... siap ada bendera lagi kek afnan ye. Happy birthday sayang...

Bbwana adienia said...

Happy Bday to Afnan..

Semoga jadi anak yang pintar dan soleh..

Mama Idlan Irsyad said...

happy besday afnan.. sedapnya kek tu.. yum2...

Tihara said...

selamat hari lahir..sedap nye kek bak sikit :)

yan's cottage said...

happy besday to Afnan...
moga panjang umur murah rezeki dan jadi anak yang soleh Amin...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedapnye kek...Happy B'day buat Afnan..moga menjadi anak yg soleh & cemerlang dunia akhirat..

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

BERT said...

hb afnan,.. sedapnye kek dia!

lieyalatif said...

Cute kek afnan kak! Lieya plak terase2 mkn kek coklat bile tgk pic akak ni hehehehe...nampak sgt2 afnan hepi dgn kek besdey die tahun nih....

Kuazue Mohd said...

As Salam..
BW n terus polow...moga Afnan menjadi antara solehin akhir zaman...

Cho Zila said...

Alhamdulillah dapat gak kan...
rasanya kalau besday tu cam kena gak potong kekkan.. sbb besday anak hrtu ingat tak nak potong kek tapi rasa cam tak sempurna gak.. kena gak ada gambar ngan kek kalau dia nyer besday...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

bestnyer kek besdah afnan.. ada lagi tak? minta sikit.. hehe..

Ema Johari said...

sedapnya kek afnan...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

HAPPY BIRTHDAY AFNAN....semoga jadi anak yg soleh & rajin belajar.Aamiin

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

happy birthday afnan...ermm sedap keknyer tu...anak saya pun suka kek coklat...