TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, April 10, 2013

3A DEMAM


Salam Semua...


3A demam siapa tuh (Aiman, Azeem dan Amzar)
semalam aiman dan amzar demam so tak pergi sekolah
tup, tup, tup hubby pula cakap azeem yang jauh di sabah dan sekarang berada di kundasang (kundasang tempat yang cantik tu)  pula demam, macamana azeem nak pergi snorkeling ni...

apahal pulak ni 3A demam serentak, rindu ke he...he..
pagi tadi bawa aiman dan amzar pergi klinik dapatlah mc 2 hari 
moga 3A mama cepat sembuh....



jom cuci mata sikit



(semalam buka posa dengan buah mangga sebagai pencuci mulut dah ganti 4 hari tinggal 5 hari saja......)



(putu bambu beli kat jalan gombak dulu harga 2.50 sekarang 3.00 pula, naik nampak....)



(cenderahati dari bos yang balik dari shanghai, china dapat FM....)

12 comments:

che mid said...

Moga cepat sembuh ya 3A, jangan melarat ke mama pulak tau..

Chik Att said...

putu bambu ... packing pun cantikkk ....

Khai♥Rin : anies said...

alololo cian nyer 3A ni..x pe rajin2 mkn ubat ye..nnt cpt sembuh...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cepat sembuh 3A ...

munna said...

semoga 3A cepat sembuh ye..... munna pun baru je beli putu bambu word tu minggu lepas ..... beli area gombak juga

Nurulhuda Abdul Latip said...

Musim la kak..harap semua cepat sembuh termasuklah azeem yang kat sabah tu kan..anak saya pun batuk semula..

JaSSNaNi said...

tadi gi giant lunch time.. sambar mangga gak.. hehehehe

Kakzakie said...

Macam budak kembarlah Nur kalau satu demam satu lagi jangkit walau jauh.. moga semuanya cepat sembuh.

Baguslah boss Nur tahu beli FM kalau boss kakak asyik-asyik coklat-pen-coklat-pen..

Nazayiena Ayiena said...

Berjangkit plk demam nie,harap 3A tu cepat sembuh.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Rindu dengan abang ke..moga cepat sembuh ye keitga² nye...

Sedapnye mangga....

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

moga 3a cepat sembuh yer..
sedapnyer mangga tu...

Kesuma Angsana said...

moga anak2 cepat sembuh yer