TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, March 29, 2013

SIAPA KENA DERA TUH


Salam Semua...


2 minggu lagi audit ISO akan berlangsung kat opis ni jangkanya 08hb April 2013, sekarang kerja banyaklah sikit kena siapkan apa yang patut. Kejap cepat berblog, kejap lambat he..he..

Kalau tengok n3 atas takutnya tapi taklah kena dera siap pukul, pukul gitu cuma kena dera rendam dalam air saja. Siapa yang kena, siapa punya kerja, siapa lagi ini kerja pak long Nadhirah (hubbylah siapa lagi) suka sakat anak buahnya.

Nadhirah (9 bulan), hubby letak dicelah - celah batu kejadian berlaku masa pergi janda baik baru ini tak sejuk tu, lagi suka adalah. Menurut mummynya Nadhirah suka main air sebab itu daddynya pula sekarang rajin ajak kami semua berpiknik






12 comments:

Ya ALya said...

sejuk tak air kt janda baik ni kak.....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hehehe.. suka dia dgn air sejuk2 ye..
teringat kat anak akak yg bongsu tu.. masa dia kecik2 & sampai skrg pun.. memang takut sokmo kalau bab2 mandi kat sungai atau air terjun.. hatta mandi laut pun penakut.. asal biar dia jejak pasir mesti melalak.. wat masuk dlm air pun nangis jugak.. skrg ni dah besar bila tanya kenapa adik takut & nangis bila mandi sungai/laut.. dia jwp 'adik takut ada ikan' hehehe... jawapan yg kelakar sgt bagi akak.. padahal bknnya dia pernah nampak ikan pun dlm air tu.. hehe..

n O e s u h a i m i said...

sukanya nya dia...budak2 mmg suka air..

Acik Erna said...

kecik lagi dah suka air..elok je dia dok situ

Tihara said...

bestnya picnic kak :)

aanie said...

comey je duk kat batu tu....

azieazah said...

Jernihnya air sungai tu, boleh nampak paha gebu budak comey tuh!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

comey jer tengok dia duduk kat celah² batu tu..suka dia main air..:)

mama said...

ehem dah lama mama tak mandi manda kat tempat2 begini.. :(

fatal1ty said...

salam,
Amalkan makanan sunnah?

Sila layari http://ijustbought.blogspot.com/
Facebook http://www.facebook.com/TimurTengahEnterprise
untuk berbagai produk dari timur tengah.

Terima kasih.

LYAfrina said...

hihi..paling tak suka kalo time audit ISO ni....

huhu..ciannyer dia..kna buli erk

Jue a.k.a Ibu 2F said...

hihihi tak sejuk ke sayang