TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, March 7, 2013

GERAM TENGOK KARTUN NI


Salam Semua...


Memang cantik bila kita buat koleksi semua kartun - kartun  ni kat rumah
Boring - boring pandang sini
Tapi kalau tengok harga mahal tuh
Tumpang bergambar sajalah















(amzar ikut papa masa ni, rugi tau tak dapat tengok kartun he..he..)

20 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

mcm best je..

Tina Othman said...

mahal benda alah ni

lia said...

ingt kan koleksi anak2 akak... mesti best kalau ada koleksi tu sendiri...

Kakzakie said...

Anak-anak lagilah suka Nur.
Itulah tapi mahal walaupun cenonet kecik.

Qhaifa Nur said...

- (Mrs. Eady)

memang best...

- (Tina Othman)

walau kecil tapi harga tak ingat ada cecah 800 hinggit...

Qhaifa Nur said...

- (lia)

hajat hati memang nak buat koleksi juga lia...
bertahun juga nak kumpul ni...
sabarlah duhai hati he..he..

- (Kakzakie)

betul, Kakzakie...
tak tahulah kenapa mahal sangat...
terhad kot...

n 0 e s u h a i m i said...

anak2 pun nk ikut aksi kartun sekali...

AnneRaini said...

kat mana ni kak?

Sue @ Nenie said...

Emmm memang best klu ada duit lebih, boleh angkut beberapa buah bawa balik rumah... ^___^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Hubby minat kartun2 kecil2 ni...comel jer kan...tapi harga mahal...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

anak2 kalo tengok mesti dierang suke lepastu mula nak jugakkan...

Tihara said...

banyak betul koleksi nya kan :)

lieyalatif said...

Lieya penah tgk kak...harga gile mahal kak...kalo yg betul2 mengumpul n minat buat koleksi sure x kisah dgn harga tu kan....tp mmg cun kalo disusun dlm bilik anak lelaki....stylooo gituuuuu

Sure anak2 akak ralit tgk patung2 tu kan....

che mid said...

Anak-anak berkumpul kat rumah pun lama-lama jadi kartun.. terlompat sana sini dan buat bising mengalahkan raksasa he he

♥ ROS ♥ said...

Aduhh klu byk mau semak umah ni..hahhaha

eima said...

mende mahai ni ... hmmm
tak mampu wei

aanie said...

mmg mahal gile benda nih....tgk je la...

BERT said...

ader org sanggup abis beribu ringgit nak kumpul kartun2 ni kan ehe

azieazah said...

Kalu Kak Azie jumpa tempat pameran camtu pun Kak Azie akan amik gambar juga. Cantik apa..

mama said...

kalau dah minat..mahal pun diaorg pasti mendapatkannya..ehem ank2 qhaifa minat semua kartun tu ek..