TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, February 14, 2013

SETIAP RABU MESTI BELI INI


Salam Semua....

Setiap rabu memang ada pasar malam kat rumah ni tapi sekarang tinggal 2 gerai saja yang menjual. Peniaga yang lain dah pindah ke tempat lain sebab ada pasar tani dihari yang sama ditaman sebelah mungkin mereka tak bole cari makan sebab tiada yang datang untuk membeli

Yang tinggal hanya gerai jual ayam goreng dan apam balik dan inilah yang anak - anak beli setiap rabu



(menu wajib beli setiap rabu........)



(tak sabar aeish nak makan ayam goreng yang panas ni, sabarlah adik....)



(tak payah letak dalam pinggan makan macam tuh pun boleh...)


p/s - eh, eh ada sorang adik hubby yang sambut besday hari ini, hepi besday 14 Feb tuh....


T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini..........

28 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

dah lama xmkn apam balik...

kalo moon plak, g pasar mlm mesti cari rangka ayam.. hehehe

intanfirdaus247 said...

sedapnyaaaaa..bak ler sikit..heheh

SYANI said...

Apam balik tu menu wajib setiap kali pasar malam kat area rumah saya..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Ala sama cam zarif ngan zara jugak, kat area rumah sini pun pasar malam hari rabu so memang kena beli fav makanan diaorang termasuklah ayam goreng.

Ya ALya said...

Ya suka mkn apam balik size kecik je.....apam balik sedap di mkn di kala panas...

Qashmere said...

sedap betul tengok ayam goreng tu

QueeN TerataI said...

Lama dah rasanya tak mkn apam balik.. ;)

eima said...

boleh dikira pasar mlm ke tu kak ... hahahah kecik benor
slalu prasan tp tak penah pun pi ...

lieyalatif said...

betul tu kak nur...lieya pun wajib beli ayam goreng kalo pi pasar malam...kadang2 lagi sedap dari kfc kan hihihi....wajib beli 2 ketul paha tuk mia mija...lieya pulak wajib beli kerangka ayam...kerak keruk makan sorang2 hahaahahahaah

adoi!! terliur plak tgk anak akak makan....lagi2 ade apam balik plak...

Qhaifa Nur said...

- (C.M.A @ CikMoonAdnan)

apam balik dia sedap tau...
sekarang kerangka ayam pun mahal..

- (intanfirdaus247)

makan panas2 sedap...bila tengok anak2 makan memang sedap,makan rebut2 sedap....

Qhaifa Nur said...

- (SYANI)

dah jadi menu wajib beli..bayangkan tinggal 2 saja gerai...nasib baik sedap...wajib beli tau

- (Nurulhuda Abdul Latip)

makan panas2 sedapnya Nurul...mana tak panas kena tunggu mereka siap masak lagi...cepat betul habisnya

Qhaifa Nur said...

- (Ya ALya)

akak setuju Ya...makan panas2 sedap dah sejuk tengok sajalah...

* betul tekaan Ya pasal nama anak2 akak...hubby gabungkan depan namanya dan akak..mula2 nak bubuh Khaifa..fikir2 tak sesuai so jadilah Qhaifa Nur...

- (Qashmere)

teringat upin/ipin he..he

Qhaifa Nur said...

- (QueeN Teratal)

suka kalau letak banyak kacang...tapi kena bayar lebih kot..

- (eima)

terbiasa hingga kini sebut pasar malam walau 2 gerai saja eima he..he

Qhaifa Nur said...

- (lieyalatif)

akak kalau beli kerangka ayam tak cukup 1 lieya..mesti beli 3 tau 4 he..he..

tengok anak2 makan seronok lieya..

ainnoraini said...

sama la jgk kalau gi pasar malam wajib beli apam balik...
Sedapkan mkn masa panas2 apam tu..

Ummiarissa Mahdi said...

apam balik kat sini(pasar benta,pahang)...sedap tau...kalu datang singgahlah,hari sabtu(malam)

Cho Zila said...

apam balik akak tak gemar ngat, akak suka lagi murtabak.. ayam goreng pasar malampun der yang sedapkan...

lia said...

apam balik.... iskkk lama da x rasa... boleh la cari hari ahad ni he3

norhidana miswan said...

punyalah tak sbr adik tu nk mkn ayam grg ek...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

lapar pulak perut ni bila tgk anak2 nur minum ptg dgn apam balik & ayam goreng tu...

Tina Othman said...

terasa lapar pulak tgk apam balik tu

mama maman aka yana said...

jadi la kak.. ada gak makanan.. hehehe..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedapnye...Apam balik pun fav kita..~

Rai Ourkizuna said...

kalau dulu barang kat pasar malam boleh kira murah lagi.. skang ni rasa cam mahal je..

Ibu Lala said...

nasib la yg masih jual kat situ makanan peberet..kalau tidak melepas...

jaa jaa said...

sedapnya..dh lama x p jln2 pasar malam

Fieda Rafli said...

terliur plk kita tgk..hehehe

TiranaAduka said...

salam sis Qaifa

apam balik ni memang kesukaan TA dulu kini dan selamanya...kalau banyak kacang dan jagung lagi soooooodap..TA selalu tunggu depa buat sebab TA order yang sebegitu...

Tolong sebarkan: Cara Menegur ketika dalam solat Jumaat- TiranaAduka

Terima kasih sis