TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, February 25, 2013

DATANG SINI KALI KE 2


Salam Semua...


Kali ke 2 datang sini mana tuh, mana lagi Istana Negara. Kali ini bersama famili hubby pula rupanya mereka pun tak pernah sampai sini lagi, dalam perjalanan pulang ke rumah MIL selepas mandi di Ulu Yam baru - baru ini. Hubby pula planning, ikut sajalah walau kepenatan sebenarnya

Disebabkan sampai sini pun dah petang so tak dapat lagi nak tengok unit berkuda buat pertukaran shift mereka. Kalau nak tengok mesti jam 3 petang.




(masa ni semua berebut nak pilih nama mereka...)



(atuk dan wan bersama cucu - cucu....eh mana sorang lagi....)



(ini dia Umairah merajuk sebab nak tangkap gambar sendiri tapi tak diberi...)



(FIL dan MIL saya...)



(abang askar yang baik hati, sempat lagi minta anak - anak bergambar dengannya.....)





(muka kepenatan sebab lepas mandi tapi untuk bergambar kena bersemangat....)

19 comments:

Ummiarissa Mahdi said...

wah..dah pegi lagi ye...anak je dapat pergi,itupun adik saya bawa...ntah bila saya pula nak kesana

ieja amieja said...

w/pun penat tp budak2 tetap bersemangat dan seronok..akk sendiri g istana zaman sekolah je dulu..ank akk yg sulung g dgn rombgan skull dia..yang len x pernah g lagi..agak nya dah byk perubahan la kot..

::NureeN:: said...

sronok budak bila kita bwk jln2... alahaii merajuk yerr umairah :)

Queen said...

istana negara baru ya? ke yg lama punya?

Qhaifa Nur said...

- (Ummiarissa Mahdi)

datang untuk kali ke 2 tapi sedih anak2 tak tengok unit berkuda tuh, lain kali nampaknya...

- ( ieja amieja)

satu jalan untuk ke Puchong juga tuh yang singgah bersama famili hubby..
rombongan sekolah pun ke sini juga..

Qhaifa Nur said...

- (NureeN)

setiap hari pengunjung luar memang ramai...masa ni pun ramai yang datang..

- (Queen)

Istana Negara Baru...
Istana lama tetap nak pergi juga...yang ini best sikit bole masuk ke dalam...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye...ntahlah bila dapat p sini...sporting abg askar tu ye.. :)

lia said...

iskkkk x ley jd ni... sy x pernah2 g jejak kaki cni he3

Qashmere said...

saya hanya selalu nampak dari atas jalan raya je..sekarang dah open to public kan..nanti insyaAllah ada masa bole singgah2

Kakzakie said...

Kakak tak pernah pergi lagi tau Nur. Teringin juga bawa anak-anak tapi bila sampai KL aje jenguk saudara-mara terus tak ada masa dah...

NM03 said...

tak pegi lagi...

Hyazz Eibrhm said...

1st time masuk istana negara yang baru..teman cheabe..memang cantek..istana negara lama tak pernah masuk lagi..huhu

wahida said...

kelakar je tgk umairah tu merajuk...mengasingkan diri nampaknya...heheh...mcm2 lah kan budak2 ni kak...

Ema Blog said...

kami pun tak pernah pergi lagi..

mamapp said...

seronoknye tgk budak2 ni bergambar ramai2.. best kan bila dah ramai2 ni gi mana2 pun meriah

Ya ALya said...

Satu hari t mmg ya nk bawa ank2 g tmpt sejarah ni.....

ct rahani said...

klu dekat harus pegi jugak ni kak.. seb baik anak2 sporting nk bergamba walaupun kepenatan.. :)

munna said...

tak pernah lagi munna sampai ke sini...

mama said...

ehem..mama tak pernah sampai lagi.. ;)