TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, February 21, 2013

CNY HARI KE 2, MANDI LAGI


Salam Semua......


Dah hajat orang nak pergi mandi, kita ikut sajalah cerita CNY kami tak habis lagi 10/02/2013 ke PD, 11/02/2013 ke Ulu Yam pula mandi lagi dan lagi badan memang letih tapi tak pergi tak sedap pula kan

Bila plan dah dirancang BBQ kami terpaksa dibagi 2. 1 bakar di PD dan 1 lagi di Ulu Yam. 

Kalau semua nak tahu seawal 7 pagi adik ipar hubby dan anak - anak telah keluar rumah MIL di Puchong ke Ulu Yam untuk mencari tempat istirehat kami, umum sedia maklum cuti CNY kan lama takut tiada tempat tapi memang tepat jangkaan MIL, kami trip ke 2 tiba jam 9 pagi tempat semua dah penuh malah ada di antara pengunjung yang datang dah siap membakar, berasap - rasap Ulu Yam hari itu.

Sejuknya air pagi tuh jangan cakap, anak - anak telah keluar awal kelaparan menunggu kedatangan mama kasihannya





(lapar sungguh Amzar  makan sandwich dulu, mana tak 8 pagi dah mandi...)



(selain sandwich, nasi lemak ada juga........)



(sempat lagi pakcik ni jual madu pada pengunjung disini...)









(masa ni semua dah lepas mandi, semua dapat makan ais kerim....)

14 comments:

lieyalatif said...

fuh kak...due ari hah aktiviti mandi2...mmg seronok....tapi bagus gak aktiviti gini sebab kalo akak prasan budak2 ni cepat lapo bile main air kan...so dieorg jadi pemakan heheeheheh


sandwich ngna nasi lemak...mmg menu terbaik kalo pi piknik kak...lagi2 ade bbq!! fuhhhh....

babYpose said...

Salam kenal, best tu berkelah, segar dn nyaman :)

lia said...

perghhhh pekena nasi lemak lepas mandi2 kecut satu badan, mesti best kan kak,....

aanie said...

sy x penah pegi ulu yam...

sejuknya mandi sungat pagi-pagi....:)

N i e Z a said...

seronok nye berkelah cam ni...

AYuNG said...

budak2 suka la nih kan =)

fieda said...

seronoknyer mandi manda aje..

Nurulhuda Abdul Latip said...

berkelah sambil mandi manda cam ni memang seronok kan, lagi pulak dapat pergi ramai2 dengan ahli keluarga..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

ramai betul ye pengunjung ke sini.. awal pagi dah ada yg cop port yg cantik.. hehe.. akak tak pernah lg sampai ke sini.. mesti sejuk giler air tu kan..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seronoknya berkelah ditepi sungai... akak suka suasana macam ni Nur tapi en suami pulak tak suka huhuhu

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seronoknya berkelah ditepi sungai... akak suka suasana macam ni Nur tapi en suami pulak tak suka huhuhu

amiey lee said...

salam kak... heee stelah lama kita tak berblog... best nye tgk kawan2 lain masih aktif... kak dh lama kita tk mandi ulu yam ... last masa belajar kolej dulu..huhu

kita dh tukar url tau kak http://amieylee.blogspot.com jemputla ye :)

mama said...

wah sakan berjimba2 ..bestnya..mama duduk kat rumah je..hu2x..

Cho Zila said...

seronoktu mesti lapar giler berendam .. rajin buat xtvt sekeluarga yerk...