TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, January 2, 2013

MESTI SINGGAH SINI...


Salam Semua.....


Datang sini tak beli buah stoberi pun tapi.......... 
wajib singgah sebab............. 
nak makan ais kerim dan mesti beli ais kerim stoberi (yang ala - ala ais kerim malaysia tu...)











(setiap kali datang CH, ais kerim ni wajib beli, hari tu siap beli dalam 20 hinggit......)






Destinasi terakhir di CH menuju MARDI sebab nak beli teh...kat sini murah sikit.......









p/s - lega dah uruskan semua hal sekolah anak - anak pagi tadi, hari ini kerja....
esok saya cuti bole tengok anak kat sekolah pula..........


T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H kerna sudi singgah sini.........

30 comments:

QueeN TerataI said...

SEDAPNYA... aiskrim tuuu....

insyaAllah tahun ni ada perancangan utk ke CH... ;)

Me said...

stoberi bess nya...

Rai Ourkizuna said...

alaaaa..nampak sedapnyaaa....hehehe..

Anamarza Sue said...

kenangan betul ais krim dalam plastik camtu, tapi versi strawberry ni belum pernah cuba lagi

Kakzakie said...

Sampai 20 ringgit beli Nur. Bawa balik simpan tahan lama kan.

intanfirdaus247 said...

sedapnya kak nur eskrim2 tuh

lia said...

Ya Allah... sedapnyer tgk makanan2 tu kak...

mama sara nur said...

he he wajib kan singgah kalu ke CH

Qhaifa Nur said...

- (QueeN Teratal)

padahal biasa saja tapi dah namanya CH..rasa best pulak he..he..

- (Me)

kat sini saja dpt makan yg fresh...tak gitu

Qhaifa Nur said...

- (Rai Ourkizuna)

mmg sedapkan...sejuk2 rasanya

- (Anamarza Sue)

mesti singgah sini beli...air batunya lembut

Qhaifa Nur said...

- (Kakzakie)

Nur pernah beli sampai 50 hinggit tuh..mmg sedap tapi nampak sekarang kecil sikit he..he..

- (intanfirdaus247)

tak cukup intan he..he..

Qhaifa Nur said...

- (lia)

tak puas makan mas tuh, berebut he..he..
tuh bila blik umah, makan sendiri suka tambah itu ini.....

- (mama sara nur)

mesti singgah..satu kerugian pada akak....

Kathy Tuah said...

sedapnya aiskrim tu.. lama dah tak naik cameron..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sedapnye tengok aiskrim tu..

Nazayiena said...

Sedapnya diorg mkn aiskrim tu.
Legakan dah habis uruskan hal persekolahan anak2.

jaa jaa said...

sedapnya ais krim.. tambah2 pic ais krim yg pertama tu... marbeles..

::NureeN:: said...

CH..... nak terjah jugak..
kita sama.. klau g CH mmg c2 terjah.. icecream c2 sedap n murah..

Zira Aziz said...

ari tu g CH, xsmpt pn pg ke sini..sbb singgah smlm je..odw blk kg ms tu..cam rugi plak..

Cik Awin said...

alahai kak...sedapnya....

Mrs Nageb said...

sedapnya ais krim tuh..nyum nyum :)

amirini said...

Xsabar mau gi CH. mau makan strawberi

mama aini said...

kalau ke CH mama mesti beli stoberi dan salut dgn coklat.. :)

eima said...

dah lama tak pi CH ... nanti nk try la eskrem tu

BERT said...

dapnye eskem tu kakk.. nyummmyy

AnneRaini said...

aiskrim tu nmpk menariklah...mesti sesedap rasakan.

Fieza79 said...

best nya CH..brp kali pi pun ttp hati melonjak2 nk pi situ lg bila ada yg update psl percutian kt situ..kan..?

Jue a.k.a Ibu 2F said...

SEDAPNYA..jue tak pernah samapi ch..klu pi sana mesti jue pi cari ni

Ema Blog said...

sejuk-sejuk..makan pula aiskrim..bertambah lagi sejuknya..hehe

Queen said...

yela.. dah 3 tahun tak ke cameron.. =p

munna said...

baru je sekali pergi CH... ntah bila nak ke sana lagi