TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, December 31, 2012

SARAPAN PAGI DI BHARAT TEA...


Salam semua....

n3 di Cameron Highlands lagi, kali ini sarapan pagi kami di Bharat Tea sambil posing - posing di puncak ladang tea....















(berjaya rupanya kami semua naik di puncak atas, tingginya.....)



(mak dan adik tak naik puncak tea, melihat dari dalam kedai saja.......)


lepas sarapan menuju ke kedai jualan sayuran dan buah - buahan pula, masa ni hujan mula turun nak sampai ke tempat ini mengambil masa yang lama sebab jem...





(pilih stoberi...)



(kalau bole semua nak diborong.......)





(beli jagung rebus, sedapnya.....)



(sayuran yang kami beli, selama seminggu masak sayuran ni...sampai naik jemu pulak...)



(cili japaleno yg kami beli, kata penjual tu cili paling pedas...dah masak memang sangat - sangat pedas....)




T.E.R.I.M.A  K.A.S.I.H  kerna sudi singgah sini..................

19 comments:

Nens Collection said...

syokknyerrr..kalo g ramai2 mmg sonok kan..;)

AYuNG said...

best nya...suma sayur2 sana fresh kan.. =)

baby lydia said...

kat sana dya paling suke mkn jagung manis mutiara..2 mlm kat sana de pasar mlm..2x tue lh mkn..manis.^^

anie said...

hahaha...naik jemu masak sayur je ya kak..xpe2 khasiat tue...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye..Cantik sgt tempat ni..bilalah agaknye boleh sampai sana..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waahhh..akak cuti2 ke cameron... bestnyerrr :)

Rai Ourkizuna said...

menariknya cili jalapeno tu.. tak silap diorang buat jeruk pun ada jugak kan..bestnya...

Nurulhuda Abdul Latip said...

saya tak up lagi entry ke cameron ni entah bila lah nak buat..

SYANI said...

Cuaca sejuk2 minum panas2 memang syok la..

Lynn Hamzah said...

x pernah try lagi cili tu...memang pedas ek...

Ema Blog said...

dah lama tak pergi..skrg kat sana hujan memanjang jer..menambah kesejukkan..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

bestnyer...
lapar plak ujan2 ni.. huhuh

lia said...

seronok nyer....

suka tgk anak2 tu pilih strawbery... fresh2 g kan...

aanie said...

geram tgk stoberi merah2 tu...

x penah pegi cameron...huhu...

amirini said...

Waah... Seronoknya...
AmiRini pun nk gi sana bulan 1 nnt...

Kakzakie said...

Kalau kakak suka sayur-sayuran dia Nur. Fresh dan gemuk-gemuk kan.. Masak dan makan sendiri puas.

syariza09 said...

gi cameron ni mmg geram tgk mcm2 jual kat sana, bln 12 ni ramai plak yg gi cameron

Tihara said...

sedap nye jagung..baru ni saya tak berbeli sgt..rugi plak rasa :)

Ya ALya said...

Cameronnnnnn aku merinduimu.......