TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, October 24, 2012

TAHNIAH BUAT AMZAR....


Salam semua....

Masih ada mood lagi ke sekarang maklumlah jumaat dah raya haji......

n3 masih citer amzar lagi semalamkan tergantung he..he..saja bagi suspen. Amzar ni walau kecil molek tubuhnya bila buat sesuatu kerja memang tekun dan teliti. Dari tadika 5 tahun masa tu guru kelas Cikgu Faezah selalu dapat pujian tentang hasil kerja sekolahnya. Masa tu dok anggap biasa saja

Bila masuk tadika 6 tahun pula sekarang guru kelas Cikgu Nur Hayanah, pujian dari cikgu sentiasa saya dengar, dari situ dah nampak keperibadian sebenar amzar, alhamdulillah.......

Yang tak best pula tak dapat markah tinggi atau tiada pujian dari cikgu mesti menangis, itulah dia Qhaifa Nur Amzar........





Masa mini konvo baru ni 2 X amzar naik pentas, saya nampak amzar sedang beratur bersama 2 lagi rakan sekelasnya (perempuan)...tanya kat cikgu ada apa pulak ni...jawab cikgu ini untuk anugerah pelajar cemerlang pula. 

Memang tak sangka amzar dapat anugerah ini sebab stail Cikgu Nur ini dia memang tak akan cakap awal, apalagi terkejutlah saya hari itu...tahniah amzar dari mamapapa, bangga dengan pencapaian amzar, moga terus cemerlang lagi........



(comel betul anak mama ni....beratur bersama 2 lagi penerima anugerah pelajar cemerlang......)



(hadiah disampaikan oleh ketua wanita umno parlimen batu........)



(gambar kenangan atas pentas......)



(sebelum balik semua pelajar naik atas pentas nyanyi lagu 1 Malaysia, sungguh bersemangat......)



(selepas acara tamat aiman sempat ambil belon, punyalah banyak........)





(ini antara hadiah yang diterima oleh amzar hari itu............)



p/s- tamat sudah amzar tadika 6 tahun, tahun depan masuk darjah 1, alhamdulillah dapat satu sekolah dengan abang-abangnya.............

36 comments:

SYANI said...

Cayalah Amzar... Tahniah. Semoga terus cemerlang bila dah sekolah nanti..

AnneRaini said...

yay betul tekaan sy..

tahniah amzar lepas ni kena blejar rajin2 lagi..

JaSSNaNi said...

syukur alhamdullillah.. tahniah buat amzar... :) clever boy.. :)

~aYu~ said...

alhamdulillah.. pandai amzar yer.. pandai jugak kat akak sbb pandai didik anak-anak.. akak bgla tips cara didik anak akak...

amirah said...

tahniah amzar! pandainya dia. harap amzar jadi anak cemerlang smp bila2 ye..

Qhaifa Nur said...

- ( SYANI )

alhamdulillah, moga terus cemerlang lagi......

- ( AnneRaini )

tekaan yg betul, tapi x ada hadiah tau he..he.....

moga terus berjaya lagi.....

baby lydia said...

tahniahh amzar..pas ni kene rajin dan rajin bljar tau !!

Qhaifa Nur said...

- ( JaSSNaNi )

alhamdulillah, sangat bersyukur.......


- ( aYu )

alhamdulillah juga...
sebenarnya tak ada tips tapi rajin tanya apa buat hari ini, cikgu cakap apa...macam akak boy ramai kerja kita lebihlah sikit......

Qhaifa Nur said...

- ( amirah )

mekasih....
apa yg diharapkan amzar terus berjaya lagi..dan lagi..

- ( baby lydia )

tq....
sekarang pendidikan makin susah..mamanya pula kena byk baca buku gini...hik..hik

qemaishak said...

Tahniah amzar...sejuk perut mama kan:)

lieyalatif said...

taniah amzar!!! sejuk perut akak kan...semoga amzar terus cemerlang dunia dan akhirat....insyaallah....

anie said...

wah...proud of u amzar......congrats amzar..terus cemerlang sampai bebila ye

N i e Z a said...

Alhamdulillah..tahniah amzar..sejuk mata memandang anak2 yg berjaya ni kan...hehhehe

munna said...

tahniah amzar....... banyak dpt hadiah ye....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Tahniah Amzar..moga terus cemerlang..belajar rajin² ye..^^

Kakzakie said...

Itulah Nur... mula kita rasa lambatnya nak besar tapi tak sedar tahun depan dah masuk Tahun 1 sekolah..

Tihara said...

as salam,

murah rezki anak2 nur..berapa umo awak ey? nak panggil kakak serba salah selalu panggil qhaifa hehe :)

intanfirdaus247 said...

Tahniah amzar..geram sungguh auntie tengok senyuman amzar..sweeetttttt meewwwiittt..:)auntie intan x ada anak lagi..huhuhu..walau dah dua tahun lebih kahwin..apapun seronok tgk anak2 kawan2 berjaya..heheh..tahniah amzar..

Ijah EmoTemo said...

tahniah amzar! :)

AYuNG said...

mmg comey amzar =)

Huda said...

Tahniah Amzar, cemerlang lagi..:)

wahida said...

wah pandainya amzar...

tahniah sayang...

meh auntie cium sikit...

Qhaifa Nur said...

- ( qemaishak )

mekacih, alhamdulillah.....

- ( lieyalatif )

tq lieya...
moga terus maju dunia dan akhirat juga.....

Qhaifa Nur said...

- ( anie )

alhamdulillah, anie...
mmg terkejut.......

- ( NieZa )

minat belajar ya juga.......

Qhaifa Nur said...

- ( munna )

tq...
baju sekolah dah ada, cuma tambah sikit2 lagi......

- ( LiLy @ MaMaQiStInA )

abang2 jeles juga...
haaa baru tahu, rajin belajar dpt hadiah he..he..

Qhaifa Nur said...

- ( Kakzakie )

betul tu Kakzakie, tak sangka amzar nak msk sklh rendah thn depan...

- ( Tihara )

wsalam....
rezeki anak2....
umur nak masuk 36 he..he...

Qhaifa Nur said...

- ( intanfirdaus247 )

tq....
2 thn lebih kawin, masih baru lagi...insya allah esok2 mesti ada rezeki nak timang anak....

- ( Ijah EmoTemo )

alhamdulillah.......

Qhaifa Nur said...

- ( AYuNG )

comey sikit2 saja......

- ( Huda )

tq..tq..
begitu juga diharapkan.....

Qhaifa Nur said...

- ( wahida )

kalau nak tahu amzar dulu semua takut, tak berani...
skrg tak lagi....

tq wahida......

intanfirdaus247 said...

ameen..tq ye doakan kita ..hehe..

::NureeN:: said...

tahniah amzar...
gd boy

Anamarza Sue said...

TAHNIAH

aanie said...

terernya amzar....tahniah!!

moga terus cemerlang ye...

azieazah said...

Tahniah!
Biasanya jika dari kecil sudah berada dalam kelompok cemerlang, insyaAllah dia akan terus berada alam kelompok ini. Chaiyok! Chaiyok!

Ema Blog said...

tahniah utk amzar..dah konvo yer..anak ema hari rabu depan..

ct rahani said...

tahniah amzar.. kecik2 cili padi nih.. hehe.. semoga amzar terus berjaya yer.. amin..