TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, June 4, 2012

MODEL CILIK BAJU KELAWAR........


Aeish ada 2 helai baju kelawar tapi tak sampai 3 bulan kainnya dah mula koyak. Saya pula suka sangat tengok aeish pakai baju tuh kemas dan selesa juga untuk aeish.

Entah macamana hari tu saya ada hantar kain untuk dijahit, setiap kali baju siap lebihan kain pasti kak faizah akan pulangkan kepada saya. So terfikir pula dari lebihan tuh dibuang baik saya buat baju aeish. Inilah hasilnya dapat 4 helai baju kelawar, cantik sangat bila aeish pakai..........






Inilah dia aeish model cilik untuk fesyen baju kelawar ha..ha..ha...















p/s - mulai esok tuan blog akan bercuti selama 6 hari, doakan semuanya selamat.........

28 comments:

ainnoraini said...

comey jer model tu yee..semua yg dipakai nnpk cantik jerr..

nak gi bercuti mana tuu...

miloais milo said...

comel banget model baju kelawar uols ni... :D

selamat bercuti nokkk!~

norhidana said...

betul tu kak, dr membazir di buat baju kt aeish lg cun... comel je aeish jd model baju kelawar tuh...
tak yah susah2 beli baju tido kan...

-selamat bercuti kak

Qhaifa Nur said...

ainnoraini -

comey aja kan, tuh yang buat akak geram hik..hik..

nak ke Nenasi, Pahang....

miloais milo -

betul tuh sungguh comel...suka tengok aeish pakai..

tq..tq..

Qhaifa Nur said...

norhidana -

lepas ni banyaklah baju kelawar buat aeish...jangan pakai sama dengan baju mama udah...kantoi hik..hik

JunAina said...

Elok jugak lebihan kain tu dibuat baju dari terbuang cam tu sahaja. Anak2 lasak kejap2 dah rabak kat bahagian bawah kain...hehehe...

MamaEma said...

lamanya cuti..enjoy your holiday kak..

KhaiRin : anies said...

model berbayar kn ni kak? ;-)

Qhaifa Nur said...

JunAina -

cantik kan baju kelawar bila dah siap..aeish pulak lasak cepat aja rabak...


MamaEma -

inilah cuti paling lama pernah apply..

Qhaifa Nur said...

KhaiRin : anies -

he..he...modal berbayar sepesen bunyinya ha..ha..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

lamanya cuti....

saya doakan semuanya selamat :)

dwaty said...

bagusnya tukang jahit... pulangkan lebihan... baju ni akk jahit sendiri ker???

p/s : selamat bercuti...

Qhaifa Nur said...

C.M.A @CikMoonAdnan -

kena follow cuti hubby lah ni...
nak bawa anak-anak jenjalan katanya..
tq..

dwaty -

memang bagus kak faizah ni, lebihan walau sikit tetap pulang..baju aeish ni dia yang jahit......

tq.....

- dieyana - said...

alooo...comelnya berbaju kelawar! (selamat bercuti ya, nak p mana tu... :-)

lieyalatif said...

e'eh comel la kak...bagus gak idea akak ni kan...dah dpt baju tdo hah ....cantik2 lak tu heheeheh....

selamat bercuti kak...semoga semua berjalan lancar yeak....

Qhaifa Nur said...

dieyana -

comelkan baju kelawar aeish...

nak pi jenjalan kat pahang...:-)

lieyalatif -

comel sangat lieya, suka akak tengok...

tq lieya...

Kunang-Kunang said...

eh, comelnya baju-baju kelawar tu dan orang yang memakainya pun comel.

anie said...

comeinye baju kelawar tue macam tuannye jugak comei..
sebelum nie xtpk nak buat kain lebih baju kelawar...

uish..lamanye cuti nak kemana tu;)

QueeN TerataI said...

comelnya dia.. selamat bercuti kak... cuti sakan tu 6 hari...

Princess Solehah said...

comeynya :)

wahida said...

cantik semuanya...model pulak comel sgt!

nak bercuti gi mana tu kak?

::NureeN:: said...

byk koleksi baju kelawar yerr.. cantik..
mmm bercuti.. perghhh g mana?

Zana Adieyza said...

comel sungguh!!

syoknya cuti2.. nak ikuttttttttt!

ct rahani said...

alah tomeinya dia.. geram tgk..
happy holiday ye kak.. take care..

AnneRaini said...

nak bercuti kemana tu???semoga semuanya selamat ye.. comel aiesh pki baju kelawar..

Kesuma Angsana said...

eee... comelnyer... saya suka2.. salam kenal n dah follow u

intan morsalin said...

dah lama x singgah sini...ari ni baru berkesempatan..
waaa.....cantik la baju aeish...

lamanya bercuti..kemana destinasi di tuju...smoga holiday kali menjadi kenangan yg paling manis...

Tina Othman said...

alala comeynya