TEMAN ALAM MAYA KU......

Tuesday, May 15, 2012

TUMPANG GEMBIRA..........







Dari apa yang saya dengar dan nampak seorang teman telah berubah hidupnya kini. Apa saja yang dikehendaki dapat diperolehi dengan sekelip mata. Saya serta teman yang lain hanya mampu melihat malah tetap tumpang gembira dengan kejayaan mereka suami isteri walaupun terdetik dalam hati apakah bisnes yang mereka ceburi seperti diwar-warkan itu. Itulah dia rezeki dari ALLAH..........

Bagaimana agaknya perasaan kita apabila apa saja yang dibeli diberitahu. Hanya tuhan yang tahu perasaan kami semua, beruntungnya mereka. Nak kata riak adalah sikit-sikit.........

Hari ini segala teka teki telah terungkai....bagai nak gugur jantung saya apabila dapat khabaran dari seseorang si suami telah menang nombor !@#$%^&* rupanya. Lagi terduduk saya bila diberitahu mereka dapat hampir 80 ribu. Patut boleh beli itu ini, semua bayar 'cash' gitu......apa pun saya tumpang gembira, biarlah asalkan mereka bahagia....

16 comments:

lieyalatif said...

HAH!!! menang loteri!!

astagfirullahalazim.....tu punca tak halal tu kak.....nauzubillah....moga dijauhkan dari keturunan keluarga kite kak.....biar la mereka dgn cara mereka....moga2 kite semua masih dipelihara untuk menjadi sebaik2 umat Muhammad....

KhaiRin : anies said...

biar betul ke kak?

melayu islam ke mereka?

astaghfirullahal azimmmmmmmm

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam fauziah..Kita tumpang gembira dgn kebahgiaan kawan juga tp klu ia dr sumber yg tidak halal...trkilan juga rasa hati sbb mereka membelakangkn agama.
Semoga mereka diberi taufik & hidayah oleh Allah.Aminnnn

Kakzakie said...

La tabaghadu wala tahasadu.... teruskan Nur hadith ini. 7 dosa besar jelas dalm hadith tersebut..

Nur kena nasihat sedikit mana tahu dia tak tahu. Ada tanggungjawab Nur di situ - dia mahu menerima atau tidak Nur lepas kalau dah beritahu.

Qhaifa Nur said...

lieyalatif -

salah sorang tak tahu tu yang excited sangat....

KhaiRin : anies -

benda berlaku depan mata so tengok sajalah...makin teruk pulak kalau

azatiesayang -

entahlah susah nak cakap bab gini....bila fikir balik biarlah moga dapat hidayah..

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

pernah dengar hubbynya kata bukan guna duit orang pun....boleh bergaduh sesama sendiri dibuatnya Kakzakie

makin serba salah dibuatnya pulak Kakzakie...

Ijah EmoTemo said...

erkkk?! sedih nya dpt punca dr yg tak halal begitu -__-

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alamak...dari sumber tak halal nie...

miloais milo said...

hemmm.... setuju dengan kak zakie...
cuba lah cakap elok... dan sebaiknya... uols jumpa sheols - just the two of you... jangan lah depan orang lain.. nanti malu plak kawan uols tu....

anie said...

ya Allah..biar betui....
orang islam ke...
ish2...biarla diorg sis...sendiri buat sendiri tanggung

Qhaifa Nur said...

Ijah Emo Temo -

tak kisahlah itu hak engkau tapi jangan menunjuk-nunjuk..tu yang bengang

C.M.A @ Cik MoonAdnan -

susah nak jawabbb....

miloais milo -

memang nak buat seperti dikata oleh Kakzakie...tengah kumpul kekuatan dalaman....ya allah tak tahu nak luah macamana....

Qhaifa Nur said...

anie -

sesama islam....tapi nak buat cam mana hubbynya memang selalu main so kali ni yang meletup...

norhidana said...

ayoyoyo...siap bini pun tumpang sekaki? seram lak dgr kak... kan selalu org ckp kalu beli apa2 ngn duit haram nih tak berkat... pttlah dpt mcm2 rupenyer menang no ekor... puihh

Qhaifa Nur said...

norhidana -

sabor je la yup.....

fieda said...

80 ribu....byk tu tp ishh...duit hasil dari loteri...takkan tak reti nk pikir dorang tu..

Blogger said...

Quantum Binary Signals

Get professional trading signals sent to your mobile phone every day.

Follow our signals NOW & make up to 270% per day.