TEMAN ALAM MAYA KU......

Monday, May 14, 2012

RAIKAN HARI IBU............



13/05/12 Hari Ibu. Jika tahun sebelumnya sambutan yang saya dan adik-adik buat biasa saja tapi tahun ini sangat istimewa terutama saya mana tak anak-anak dah makin besar makin bijak, tahun ni ada hadiah untuk saya dari anak-anak sangat-sangat saya terharu sekali dapat 4 hadiah yang sangat istimewa dalam hidup saya. Thank you sayang mama semua.....




















Hadiah dari adik bongsu saya buat mak pula sebiji kek pandan buatan sendiri yang sangat sedapppp......






Dan sekarang saya dan mak akan rai hari ibu bersama-sama, tika dan saat ini baru  saya rasa nikmat menjadi seorang ibu...............









p/s - selamat hari ibu buat rakan-rakan semua...moga kita akan ibu yang terhebat dan terbaik...insya allah...

33 comments:

nanonano said...

selamat hr ibu kak,
terliurnye tgk kek pndan layer tu :)

Masya said...

meriahhnya selamat hari ibu...

@e_da said...

selamat hari ibu... Indah kan menjadi ibu....

inazamri said...

selamat hari ibu buat kita semua.

Qhaifa Nur said...

nanonano -

terima kasih...
kek pandan memang sedappp...

Masya -

tak dapat dibayangkan seronoknya akak...
tq...

@e_da -

selamat hari ibu buat @e_da...
sukar diungkapkan...

Qhaifa Nur said...

inazamri -

selamat hari ibu...

Fieza79 said...

semalam anak2 bagi sekuntum bunga ros segar sorang satu...touching.!

Qhaifa Nur said...

Fieza79 -

bunga ros....bestnya

Nur Raihana Abd Rahim said...

selamat hari ibu kak :)

Tihara said...

wahh meriahnya celebrate hari ibu :)

Qhaifa Nur said...

Nur Raihana Abd Rahim -

Selamat hari ibu juga...

Tihara -

alhamdulillah, semua hepi...

Kakzakie said...

Makan kek pandan bestnya:)
Indahnya menjadi ibu kan Nur..

hazila said...

Wah untungnya dapat kek pandan sempena hari ibu...

ct rahani said...

wah lagik sonok dpt 4 hadiah sklikan kak.. rasa sgt2 terharu.. :)

aanie said...

selamat hari ibu.....:)

Tina Othman said...

selamat hari ibu, bestnya dpt celebrate

Sue-Rya Qistina said...

Selamat hari ibu kak!
Semoga kita menjadi ibu yg hebat dan cemerlang utk anak2 kita..insyaAllah..

(terliur plak tgk pandan layer cake tu..bg la resepinya..hehehe)

norhidana said...

seronoknyer kak... dpt banyak hadiah...
hehehe untungnyer akak, adik akak pandai bt kek... tak yah tempah2 kt kedai lg...

*muke akak sebijik muke mak akak...

Kathy Tuah said...

selamat hari ibu kak..bestnya dpt hadiah dr anak2..mesti touching kan kak? hihi..

miloais milo said...

best banget tu uols....

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

memang sedap kek pandan ni Kakzakie...alhamdulillah ada pulak adik yang mahir buat kek sendiri...sekarang buat sendiri aja tak payah beli...

memang indah menjadi seorang ibu Kakzakie...

hazila -

tq..kat adik sebab rajin buat kek

ct rahani -

lain sangat rasa kali ini...dapat hadiah sekali 4 lagi...

Qhaifa Nur said...

aanie -

selamat hari ibu jua...

Tina Othman -

jika ibu kita hepi inikan pula kita sendiri sebagai seorang ibu...

Sue-Rya Qistina-

selamat hari ibu juga...
mudah mudahan begitulah hendaknya...

resepi kena tanya adik la nih hik..hik..hikk

johari said...

selamat hari ibu jgk..sy xda ibu dh..ish ish..

Qhaifa Nur said...

norhidana -

macam tuh lah kan bila anak-anak kita dah besar...semua kita akan rasa

betul tu adik akak sorang nih rajin buat kek...dialah yang sponsor ha..ha..

memangpun muka akak dengan mak sama....

Kathy Tuah -

selamat hari ibu jua...
memang touching sekali...

miloais milo -

tq...
biasa-biasa aja...

Qhaifa Nur said...

johari -

mekasih johari...
moga ibu tenang disana...amin

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

woow... terliur nengok kek pandan.. dah lama rasanya xmerasa kek pandan... dulu mak suka je buat

Qhaifa Nur said...

C.M.A @ CikMoonAdnan -

air tangan ibu siapa boleh lawan...

munna said...

selamat hari ibu juga buat akak...seronok kan dpt hadiah dari anak2

lieyalatif said...

So sweettt kak... Siap ade homemade kek lagi....adiah pun mcm2 akak dpt...best2.....

aTy _faRed~ said...

selamat hari ibu akak..:) tahun ni pon tahun pertama saye menyambut hari ibu sebagai ibu...:)

fieda said...

insyaallah semoga kita semua akan jadi ibu yg terbaik..

syariza09 said...

terharu jer dpt hadiah dr ank2...pandai dorang belikan hadiah tu.

pandai adk bongsu tu buat kek pandan, nampak sedap jer tu

Mimy Hamid said...

seronok la akak ek anak ramai..sorang sorang datang wish...selamat hari ibu kak