TEMAN ALAM MAYA KU......

Friday, April 20, 2012

TAK CUKUP RUPANYA, MASAK SEMULA...


Masa pergi rumah MIL sabtu lepas masak sup tauhu....rupanya tak cukup almaklumlah ramai. Baru ni ulang masak semula sup tauhu  dan dalam senyap-senyap en. hubby siap beli tauhu, sotong dan pelbagai jenis bebola tak puas makan katanya kelakar betullah....



Biasalah bila masak sendiri ni suka hati nak bubuh apa, yang pasti sangat sedappp...





32 comments:

Ieqa Halim said...

lapar sudahh :D

lia said...

sedap kak.... mkn lak dgn cili kicap.. perghhhh

SYANI said...

Idea nak masak hujung minggu ni..

Tentang Kita said...

masak sendiri baru puas hati...boleh tambah2 lagi tu...

anie said...

perut terus bunyi..krukkk...krukkk

Kathy Tuah said...

sedapnye.. lagi2 cmpur mcm2 tu..

Sue-Rya Qistina said...

ye kak..
lg seronok masak sendiri utk husb & anak2 kan..hehehe..

munna said...

sedap nampaknya kak.... lagi sebab ada macam2 kat dlm tu

Mimy Hamid said...

tgk ramuan akak masak tu meriah mmg laris di pasaran tu yg tak cukup

Kakzakie said...

Makan campur dgn mee pun sedap nie Nur...

Qhaifa Nur said...

Ieqa Halim -

tengah lapar nih...

lia -

betul tu tambah dengan cili kicap lagi sedap.ha.ha..

SYANI -

macam nak ulang lagi...

Qhaifa Nur said...

Tentang Kita -

masak sendiri puas makan...

anie -

jadi lapar pulak....

Kathy Tuah -

lagi campur2 lagi sedap...

Qhaifa Nur said...

Sue-Rya Qistina -

sebab ingatkan anak2 tahan sikit, kalau tidak tak merasa hik..hik.hik..

munna -

itupun rasa macam tak cukup ramuan..sabor je lah..

Mimy Hamid -

memang laris dipasaran pun...

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

dapat makan dengan mee lagi sedapkan kakzakie...

mamasuri said...

alahai sedapnyer..
kte suka sup2 ada tauhu...
nyum2..

liemaopurut a.k.a ana said...

sedappppp......lapar terus perut ni.

fieda said...

mmg nmpk sedap..

lieyalatif said...

mcm stemaboat dah....sedap tu...anak2 lieya pun suke masak style gini....

Ijah EmoTemo said...

hee ni mmg betul2 sedap! hehehe

norhidana said...

jd cam steambot lak yek kak... sedapnyer

KhaiRin : anies said...

kak skali tgk mcm steamboat ye pun

Qhaifa Nur said...

mamasuri -

tengok jenis tauhu juga kan..kan..
sup fev juga..

liemaopurut a.k.a ana -

setujuuu.....

fieda -

main campak2 je tuh...

Qhaifa Nur said...

lieyalatif -

betul gak lieya sekali pandang macam steamboat ada tuh...

Ijah Emo Temo -

mekasih....

norhidana -

steamboat...pun sedap juga tak terfikir pulak hik..hik..

Qhaifa Nur said...

KhaiRin : anies -

ramai yang cakap gitulah...

LYAfrina said...

rajinnya... msti sdpp ni kan..sbb tu ada permintaan nk kna buat lg ni

MamaEma said...

masakan yang ada letak tauhu tak makan..apatah lagi tauhu sumbat tu

Qhaifa Nur said...

LYAfrina -

kalau 2 3 x minta sure sedap kan...gurau aja

MamaEma -

ruginya tak makan tauhu...
sedap tau hik..hik..

Yana Shaiful said...

Sedapnya..tibe jer perut bunyi.. :-)

miloais milo said...

time hujan - makan sup panas2 amat awesome ni!

wahida said...

ingatkan steamboat tadi...hehe..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sama laa kak.. hehe

kalau masak sup tauhu nie.. kekadang.. rasa cma tak puas.. nak plak.. bahan tu.. mcm2 kita letak..ikut suka ati.. hehehhee

eima said...

cam mkn yong taufu ke...