TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, March 7, 2012

AUDIT ISO LA...

Assalammualaikum semua

Minggu ni memang sibuk lebih - lebih lagi sekarang opis tengah audit ISO. Isnin check dokumen opis, selasa check kat projek dan hari ini keputusannya. Minta - minta semuanya ok

Lama sungguh tak singgah kat rumah kengkawan bukan tak ingat, ingat tau malah rindu betul nih...





Biasanya audit ni apa - apa hal jawapannya minta kita perbaiki dan pertingkatkan lagi mutu kerja...so kena buatlah

10 comments:

Mama Ema said...

bila audit dtg...terus banyak nak diperbetulkan

lieyalatif said...

mmg byk keje kalo bab audit2 iso2 ni ....opis lieya baru lepas....hhuhuhu...

SYANI said...

Selagi tak habis audit, tak tenteram hidup..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu... patut laa sunyi je blog yerk.. hehe

norhidana said...

tmpt dana pun sama lah kak... baru nk mule... bos dh bising nk perfect...tp dia sndiri sume tak tau

Sue-Rya AQ said...

hihihi..al fenin skit bila audit ni kan..sabar bnyk2 ye..

Teratak Hami said...

Office akak minggu lepas. 1st time nak dpt sijil. Unit akak dpt 1 NCR. Sampai hari ni auditor tu mintak data jek. Tensi !!!

Hope korang ok.

e!ya said...

mujur kita xkena bhgian audit2 nieh klu tak kena prepare jwpn ler kan..

KhaiRin : anies said...

ooo patut la menyepi

qemaishak said...

Pening & bz semacam kalau dekat2 nak audit nih...selamat berkerja:)