TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, February 29, 2012

BUAH TANGAN DARI MELAKA

Ini buah tangan dari mak untuk cucu - cucunya. Beli kat melaka sebab baru ini mak telah  ikuti rombongan ke sana. Saya yang dengar citer dari mak rasa excited, lama betul tak jenjalan ke melaka. Comel bila tengok aeish pakai topi nih....suka, suka....









abang dapat baju, kalau bole hari - hari nak pakai


p/s - kata mak lagi rakan rombongan beliau semuanya pakat beli topi bukan untuk cucu tapi diri sendiri....

19 comments:

Kakzakie said...

Pakai topi pun bagus sebagai pelindung muka kalau kena matahari...

:: Mrs.Eady :: said...

comel jek.. :)

amirah said...

meh la jalan2 melaka... : )

Mama Ema said...

comel

anie said...

comei2...nanti kat sana memang la rasa nak beli je..tapi tular pakai time tue jela..pastu terporok dalam almari simpan...hihihi

lieyalatif said...

alahai...syomey nyeeeee.....

kat melaka mmg byk topi2 comey camni ...geram tak geram jek laa nak membeli....

KhaiRin : anies said...

nnt dgt melaka sggh la umah sy

lia said...

pandainyer nenek carikan hadiah tomey utk cucu2...

munna said...

masa langkawi hari tu..semua pakat beli topi mcm tu sorang satu sebab panas sgt....

Qhaifa Nur said...

Kakzakie -

teringin pulak nak pakai, mesti nampak comel....

Mrs.Eady -

memang nampak comey bila budak2 pakai, geramnya...

amirah -

memang nak kesana pun...tungguuuu

Qhaifa Nur said...

Mama Ema -

tq...

anie -

setuju sangat, last2 simpan dalam almari je..

lieyalatif -

mekasih....

harganya pun tak mahal mana...memang geram

Qhaifa Nur said...

KhaiRin : anies -

insya allah...

lia -

betul tu, tq kat nenek...

munna -

semua pakai topi begini, baru betul namanya gi holiday...

norhidana said...

mmg tomei kt aeish ngn topi tuh.... abg2 pun takkan nk topi gitu kan hehehhe... nenek gi mana2 pun tak lupe cucunye yek

fieda said...

comey topi..

Qhaifa Nur said...

norhidana -

sekejap je tu pakainya...
sekarang ni cucu2 first...

fieda -

betul, betul...

LYAfrina said...

comelnyer topi tu..

qemaishak said...

Best jalan2 kat melaka..comel je aeish pakai topi tu:)

dela said...

pernah beli topi begini g perhentian 2 thun lepas... ada jga tnda ingatan jln melaka...:)

e!ya said...

chumel topi adik..anak saya xnak pkai topi..letak sekjap dah bukak