TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, January 26, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT MASRIZA & IWAN



Lega rasanya tak kerja sabtu hari tu (21/01/12) dapatlah pergi rumah pak ngah (abang mak) & mak ngah kat wangsa maju, adik sepupu nak kahwin 

Tahniah mas dan irwan, selamat pengantin baru & selamat menempuh alam perkahwinan....semoga kekal hingga hujung nyawa










Cantik mas, tema warna yang dipilih biru turquoise semuanya dibuat bawah  satu bumbung pelamin, meja beradap

Anak - anak suka tengok meja yang disediakan untuk keluarga pengantin lelaki siap ada sangkar burunglah mama dan air pancut warna biru, betul mama jom tengok

Bagi saya memang cantik dekorasinya...saya tak dapat tunggu lama sebab hubby nak masuk kerja pula petang itu...















( pak ngah & mak ngah saya baju biru )







p/s - dah besar rupanya adik - adik sepupu saya, lepas ni seorang lagi bakal melangsungkan perkahwinan di perak pula...anak mak andak 

10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Assalamualaikum. lama tak singgah sini. Cantik pelamin tu. Kombinasi yang cantik. Biru putih.

lieyalatif said...

meriah laaa majlis kawin nie...pelaminyg cantik..siap ade sign guestbook lagi tu....best2...

Liza said...

cantiknya pelamin...akak dah lama xg majlis org kawin cmni...bestnya dapat mkn lauk2 kenduri...

ct rahani said...

paling cantik kek pengantin.. hiks..

Mimy Hamid said...

tema biru gitu

lia said...

guest book tu 1st time tgk... menarik gak idea tu...

munna said...

cantik dan meriah majlis tu...tahniah buat pengantin baru

QueeN TerataI said...

mcm pelamin saya je.. hehehe tp pelamin saya kaler hijau.. hehe

Hanis Azla said...

serba serbi menarik di majlis tu.. seronok tgk gambar2 tu..

norhidana said...

comel banget kak... cantik tema ngn sume2nyer... suke ngn air pancut tuh... lain dr lain...