TEMAN ALAM MAYA KU......

Saturday, September 24, 2011

Hari Ini Hari Makan - Makan ..

hari ini dah masuk 26 syawal..orang kata kita dah dipenghujung bulan syawal

mungkin minggu ni baru ada kelapangan, itu yang kengkawan, rakan - rakan opis, jiran - jiran dan sanak saudara kita mengadakan open house mereka




saya pun tidak terkecuali

hari ini je ada 4 jemputan pergi makan - makan raya

aahaa.. .. sampai ke malam lah nampaknya, tak pa esok kan cuti

yang pasti perut mesti penuh..he..he...

mudah - mudahan kita semua berhati - hati di jalanan

8 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

4 jemputan... sure best

KaK LimAh Si SupiR said...

fuyooooo..byk 2..ahhaa..esk adlh hr mkn2 utk limah ^_^

liemaopurut said...

pergh....bole tahan banyak tu...selamat menjamu selera yeeee

Ya ALya said...

wah....confirm senak peyut tu......

Qhaifa Nur said...

FAIZ FARISH

macam tak caya je..tp mmg betul..he..he..

Qhaifa Nur said...

KaK LimAh Si Supir

jgn lupe pergi..

Qhaifa Nur said...

Ya Alya

bukan setakat senak peyut tapi dah masuk angin mungkin byk mamam..

Qhaifa Nur said...

liemaopurut

makan setakat yang mampu aja..