TEMAN ALAM MAYA KU......

Thursday, August 25, 2011

Semut Kena Marah Dengan Amzar..




Lepas sahur tadi anak- anak minta nak makan biskut raya yang ada kat umah tu..makanlah sikit nanti asyik teringat pula siang hari...

Amzar baru nak buka bekas biskut..tup..tup dengar dia marah la...rupanya tengah marahkan semut - semut yang dah ada dalam bekas tu..

" eh..semut, kau buat apa ha tu..ngape kau makan biskut aku..memanglah kau ni tak de otak "

Saya yang tengah dok cuci pinggan masa tu terkejut, senyum lah juga bila dengar anak cakap cam tu, anak - anak sekarang ni kita sendiri pun tak leh nak jangka mereka akan cakap begitu..anak - anak

2 comments:

Uncle Lee said...

Hi Qhaifa Nur, I love your name. Its beautiful.
And Holy Smoke! You have 5 kids? Satu gang tu!
I can imagine the traffic jam at bathroom, pagi2 bila nak pergi sekolah, ha ha.
Great looking kids you have. 4 boys, one girl! When she grows up, ada protection, ha ha.
You have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.

Qhaifa Nur said...

Uncle Lee

Hi Uncle Lee, I like you praise..tq so much..
Qhaifa, first name my 5 kids and Nur, my name..mmg unik I mula trfikir he..he..

Yes, satu gang & I happy atas kurniaan ini, tq ALLAH..

Dulu2 mmg hot tempe skrg tdk lg sbb I dah pndai arrange..he..he

I happy to my life..