TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, August 24, 2011

KUIH GUNTING QHAIFA GITU...

Alhamdulillah... anak - anak memang ringan tulang la kalau bab nak menolong, lebih - lebih bab masak suka sangat nak buat ...

Start pukul 9 malam dah mula nak cari gunting, bukannya apa ada operasi gunting mengunting nak buat kuih gunting (berapa banyak ayat gunting da)



Yang si adik (aeish) nak makan je, terjerit la abang - abangnya, macam saiz ada tak kisah la janji siap. Raya kali ni kuih gunting dari anak - anak mama (tolong gunting je)




8 comments:

MamaEma said...

kuih gunting? tak pernah dgr pun

izahdaut said...

bertuah ramai anak menolong kan.. suke je tengok keliling gitu. teringat masa saya kecik2 dulu lak. anak kembar yee?

mamawana said...

Assalam

Seronok ngengok anak2 kecik rajin menolong..

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2011/08/berbuka-dgn-bangla.html

Heidi Shafiq said...

rumah saye pun tiap2 tahun buat kuih gunting.. :)

Qhaifa Nur said...

MamaEma

ye ke x penah dgr...1 kemestian bg sya gan family mesti buat..

Qhaifa Nur said...

izahdaut

syukur ank2 gemar sgt bab nk tlg ni lebih2 lg (makanan)..laju je, nk mare pun mrk ttp nk tlg..
biar je la

mcm sya ank pompuan kecil lg biar la abg2 yg ambik alih tlg mama...

Qhaifa Nur said...

mamawana

wsalam

ringan skit kerja yg nk d buat..

Qhaifa Nur said...

Heidi Shafiq

ada buat jugak kuih gunting ni..sedap kan