TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, August 3, 2011

BAZAR RAMDHAN


uh..mengeluh sekejap bukannya apa pening nak masak apa untuk buka puasa nanti.

Balik kerja semalam sempat ronda - ronda dengan hubby kat bazar ramadhan di kawasan rumah. Kononnya banyak masa lagi 3 tempat kami gi he..he..

Tak boleh jadi cam ni kalau 1 hari 20 hinggit, sebulan huyoooo. harga pula mak oii mahalnya, besar cam tu jugak. Aku pula family ramai kena fikir 10 X...baik beli barang masak sendiri lebih afdal anak - anak pun kenyang.

Semalam beli kuih serba sikit sampai sahur pun ada lagi..membazir tul...teringat pulak family mertua berbuka nasi makan waktu sahur je kekok aku masa masuk family hubby dulu sekarang tak kisah.

Petang ni nak singgah pasar tani nak beli tauhu buat tauhu sumbat kebesaran hubby tu...

1 comment:

Qhaifa Nur said...

pasar taniiii nak beli pisang buat goreng...