TEMAN ALAM MAYA KU......

Saturday, August 13, 2011

Aaa Dah Telan...Biar Betul




Masa nak sarung kasut aeish tetiba pulak terpandang rantai yang aeish pakai...

Mana dik buah rantai epal kristal tu...ha..ha hilang lagi masuk ni dah 2 X buah rantai adik hilang.

Tanya kat afnan,,acik ada nampak buah rantai adik..Jawapan acik mengejutkan mama " acik dah makan buah tu" tergamam sekejap + termenung juga..acik makan ke buah rantai adik...

Macam - macam ada dalam kotak fikiran ni...ya allah selamatkanlah anakku....

................................................................................................................................................................

Sampai taska tanya kat Nek Pah (pengasuh anak)..ada x Cik Pah perasan afnan makan buah rantai aeish, x tau pulak Cik Pah katanya..aeish dan afnan tu memang rapat dan kuat bergurau mungkin masa tu gaknya ia jatuh..

Tak palah Cik Pah mungkin bila afnan buang air besar harap2 buah rantai tu pun ikut keluar sekali..dah buang pun kata Cik Pah (ketawa lagi)...

Afnan...Afnan....

Semoga tiada apa - apa yang berlaku pada anak mama Afnan...........

1 comment:

Qhaifa Nur said...

lepas ni mata kena cekap memandang...