TEMAN ALAM MAYA KU......

Wednesday, June 8, 2011

SERONOKNYA MANDI HUJAN




Ini sebahagian gambar yang dapat dirakam selepas kenduri doa selamat hari tu. Nasib baik semuanya dah selesai baru hujan turun selebat lebatnya. Masa tu aku dan suami sedang basuh periuk dan pinggan mangkuk.

Anak-anak sibuk nak mandi hujan, bukan x bagi sebenarnya risau mereka demam nanti. Ini bukan lagi pertama anak-anak mandi. Betul kata suami anak-anak ni kita kena lasakkan badan mereka jangan itu ini tak boleh. Badan jika di manjakan macam-macam penyakit yang singgah.

Memang seronok  tengok gelagat mereka, macam nak join sekali. Itu pun yang sepatutnya mereka rasa dan buat supaya bila besar nanti tidak menyesal.

No comments: